| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLDA TILL NORGE! : DISTANSER TILL M3 GT VINGE
|
1655 besök totalt |
|
Som rubrik! Dessa kommer antagligen inte att monteras inom överskådlig framtid iom att jag köpt annan vinge och lucka. Säljes till självkostnadspris, japp kostar så mkt med frakt tull osv! PRIS 1 500:-. http://abrahamsmotorsport.com/images //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
|
Re:
Vet inte vem som löser postförskott till Norge, jag är ju privatperson. Bussgods funkar ju fram till gränsen, annars så vet jag inte riktigt hur vi löser det..jag har 2 alternativ att erbjuda, nr 1 är frakt till Kongsberg alt nr 2 bussgods till gränsen.. //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
|
Re:
Kan skicka med bussgods till Strömstad, så får du lösa ut dem där. Vill du att jag kollar vad frakten kostar? //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
|
Re:
Du har PM! igen...
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
![]() |
SÄLJES
|
1655 besök totalt |