| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld: Peugeot Boxer -06 Racebuss (nu med bilder)
|
1859 besök totalt |
|
Ligger på blocket med den här texten
Hoppas den går genom nålsögat
Peugeot Boxer -06 Utt 060619 2,8l Hdi 127hk 1 ägare 12.000mil Vit 12m3 Automat Webasto Larm Abs Antispinn Farthållare AC C-lås Elhiss 3-sits Lite lagom bulig(lär inte bli best in show på finishen :-D ), men mkt bra i mekaniken. Körförbud pga utebliven besiktning. Kända fel är att handbromswiren är av och framrutan spräckt. Hytten kräver lite sanering efter en fuktig vinter. Kvittrar lite om en remhjul (förmodligen) till AC:n När ni mailar på annonsen, se till att ni skriver rätt mail/telnummer. Verkar som många slinter på tangenterna ;-) Priset är 25000:-, och inte 24999:- Nej, jag vill inte ha nåt i byte, förutom Cash. Nej, jag är inte fattig och tycker "bästapriskompis"-bud är intressanta. Tänder hellre eld på den och grillar korv, än att tjafsa om skit. Skälet till att jag suddat ut regnumret, är för att slippa att Sherlock ska googla livet ur sig och hitta mitt nummer och ringa mitt i natten. Ja! det händer alldeles för ofta. Amatörbilhandlare, hängselmaffia eller annat löst folk undanbedes. 25.000:-
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Tydligen har uppgjort pris och handskak inte samma betydelse i utomnordiska länder
Iaf inte om man har med brorsan, farfar och fan och hans mormor som tycker att det kan vara en bra ide att pruta i efterskott. Gissa om dom fick bråttom att dra
Hursomhelst, så startade den snällt efter att stått i 8mån. Lite plingande ljud från en remspännare (troligen) är kanske inte så konstigt efter den tiden. Enda sura är att jag la ner tid på att få fram den från förvaringen (Tack Freddo för hjälpen Bra är att om någon vill kolla på den inom kort (skroten får köpa den. Synd på en bra bil att den ska demonteras kan jag tycka) När snön var borta, så såg jag att det var en Peugeot och inte en Citroen
Same same _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
|
alltså vilket superpris!
letade efter ett högskåp för ett halvår sen från 02- och det var betydligt saftigare prislappar även på rostiga högmilade 02:or, så saftigt att ja hann bränna pengarna på annat innan de dök upp nåt vettigt
ursäkta ot & lycka till med försäljningen _________________ Johan Blixt |
||
|
Re:
Annars kanske Skepparn kommer och hämtar den.. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1859 besök totalt |