| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld: Volvo (240 grupp A?) vinge
|
4257 besök totalt |
|
Jag har en Volvo vinge som ligger och skräpar i garaget, den är gjord i glasfiber och har setat på en 240. Jag tror att det är den modellen som brukar omnämnas som "Grupp A" från förr. Har sett fantasipriser för dessa vingar, men min är billig då jag hellre ser att den används Säljes till högstbjudande och kan skickas om köparen står för frakten.
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Re: vingen
Det finns flera som visat intresse så skicka ett pm med ett bud så kan vi se hur vi löser resten. Mvh Kristofer _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Vad nu ingen intresserad längre?
Ska vi säga ett pris? rejsapris 800:- eller ge ett bud, har sett dom som vill ha 2000:- så detta borde vara billigt
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Re:
Jag e en sån som hade kunnat ge 2000:- MEN då ska det vaar Volvo-original (vilket detta inte är) med hela oreparerade fästen (vilket är sällsynt) samt med alla 4 distanser som medföljde original! Tyvärr är jag inte intresserad till det priset.... men jag ville bara upplysa om vad som skiljer i pris! _________________ David Olsson |
||||
|
Re:
Givetvis är bud välkommna
||||
|
Re: vingen
kan ni vara vänlig o radera detta inlägg ? _________________ Alexander Palma |
||||
![]() |
SÄLJES
|
4257 besök totalt |