Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8901 besök totalt |
Det är bra grabbar! ![]() |
||||
Re: SuperrStagee-träff/körning i Uppland - Datum SPIKAT
Kanonbra ![]() Det finns platser kvar! inga fler som vill köra SS? ![]() |
||||
Jag skulle gärna testa ShoppingClion i SS'n. Tyvärr är jag lite osäker på om jag kan det datumet, anmälan är ju bindande... När är deadline för anmälan? |
||||
Anmälan är bindande för att jag inte ska gå i konkurs ![]() Det finns inte nån deadline på att anmäla sig, ![]() Men som sagt är det "först till kvarn" som gäller. Än så länge finns det gott om platser ![]() Du är varmt välkommen! ![]() |
||||
Jag är helt med på att du resonerar på det viset. ![]() ![]() Att "bli av med" ett utlägg på ca150:- är ju inte hela världen om man skulle utebli. (150 är klart överkomligt för en hel dags körning om man nu orkar hålla ut så länge... ![]() Jag tänkte närmast på att det är trist om man bokar in sig och inte kan komma. Då lägger man ju kanske beslag på platsen för någon annan. |
||||
Det är sant! ![]() ![]() |
||||
Hur dålig får man vara ?, har aldrig kört SS men skulle gärna villja prova, och hur långt är det dit från sthlm, ungefär...
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Man får va hur dålig som helst
![]() Så länge man tycker det är kul att köra och inte jäklas med andra är man varmt välkommen! ![]()
![]() |
||||
Vidare info ang. tider och plats tar vi via PM eller mail. ![]() |
||||
Det går att anmäla sig så länge det finna platser kvar ![]() Än så länge finns det platser kvar ![]() Jag kommer att meddela via denna tråd när det blir fullt. ![]() |
||||
|
||||
Tjena! grejjen är att jag gärna vill prata med personen som anmäls ![]() Nu är det fixat, fick ju hans nummer ![]() som kommer att köra oxå ![]() Du vill inte köra själv? Det finns fortfarande en del som inte kunnat lämna slutgiltigt besked än. Varmt välkomna ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8901 besök totalt |