| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Honda legend sedan -92 brukshink
|
512 besök totalt |
|
Avyttrar min kära gamla Honda. Börjar här på Rejsa om någon är sugen har ägt den i 4 år och den har funkat fantastiskt bra. Använd som vinterbil senaste 2 åren. Bästa vinterbilen jag haft. Skön värme och bra framkomlighet. Udda lyxvagn från Honda. Skön att köra o åka i för att vara så gammal, Klimatanläggning som funkar, dock så kyler ej AC:n. 4x elfönsterhissar, elstolar m. minne, taklucka, grått skinn mm. Går bra i motor o låda. 205 hästar, tror att de flesta är kvar faktiskt. Bra drag i bilen för att vara så gammal. V6 3.2L 4vxl automat. Drar ca 1.1 ärligt om man kör normalt. Har lyckats komma ner på 0.9 när man idiotsnålkör Kuriosa: längsmonterad motor och låda med motorn nästan bakom framaxeln-supertrevliga front/rear ratios. Sitter superfina, en säsong gamla Goodyear dubbdäck på original alufälg på bilen! Sommarhjul saknas! Skattad o bes Juni ut!! Det tråkiga: Motorn har hög tomgång (ca 1800rpm) när man startar bilen kall. Går bra när den blivit lite varm. Har skitit i detta o kört ändå, inget som stört mig. Spricka i vindrutan (SBP ok ) Rostig i bakre hörnorna i bakre skärmkanterna SBP ok men kanske bör fixas om man orkar. Fishål i bakre ljudämparen För denna underbara vagn vill jag ha endast 8000 svenska riksdaler. Kan ev.kombineras med ett byte om du sitter på stora mängder isolerskivor eller gips/osb då vi håller på att inreder en ny garagelokal. (bortaget regnr för alla tokgooglare som ringer om nätterna) Fler bilder ordnas självklart vid intresse
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar |
![]() |
SÄLJES
|
512 besök totalt |