Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 11642 besök totalt |
Fick panik boka rum på ZurBurg idag då det verka vara knökfullt på de flesta ställen jag ringde till..
Någon som bott på Zurborgen och vet om det är ok eller man ska jaga vidare ?? Vi kommer vara ett skapligt gäng nere 16-19/9, några andra som är på plats ? Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||
Re:
Vi är ett gäng på typ 8 pers nere samma helg. Bor på vårt standardhak ute vid Hohe Acht. Har goda förhoppningar om en lysande helg. _________________ Henrik Hjalmarsson |
||||
Re:
Har bott på ZurBurg vid et tilfelle för et par år sen. Helt ok. Vi är 5-6 norskar som kommer ner den helgen ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Hej! jag har också bokat in mig och min vän på det hotellet , så vi ses där! Svart porsche turbo! _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
||||
Re:
Jo det skulle nog gå at fiksa, vi möttes ju på Lindenhof i fjor också ! _________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG ![]() |
||||
Re:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
_________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||
Re:
Om inget extraordinärt inträffat sista åren, lycka till med att få tag i en taxi. Jag har ringt ett antal, efter lååång vänta (iofs i baren på Pistenklause men iaf ) och ALDRIG har jag fått tag i en som kommit... Jo förresten, en gång. Men en gång är ju ingen gång som alla känner till ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||
Re:
Frau Krämer som driver Haus Krämer (heter det väl???) i själva Nürburg är billigast i den byn vad jag vet, några 100-meter till Pistanklause så det är OK. Frau Krämer pratar bara tyska för kännedom, bra och billigt. 0049 2691 932200. Finns boende i Adenau oxå för ca 25-30 euro/natt men även om Adenau är relativt stort och trevligt är det ändå lite offside om man ska vara i Nürburg på kvällarna. Taxi är enligt min erfarenhet nästan omöjligt att få tag på, och då är det kanske lätt om man är lagd åt det hållet att ta bilen dit och hem efter att några kvällar utan resultat väntat på den där taxin... Å andra sidan är ju nöjesutbudet lite annorlunda i Adenau, men det är ju som alla känner till en helt annan historia. _________________ Joachim Qvarnström |
||||
http://www.tourist-info-nuerburg.de/
Kan rekommendera Lindenhof längst upp, 34euro natten med frukost är överkomligt ![]() _________________ Martin Nymberg |
||||
Re:
Rätt ok men inger för den som kräver mer än basic basic. Finns bättre alternativ då. Renate säger att hennes uthyrning på " andra stället" skall vara betydligt bättre. Har dock ingen personlig erfarenhet av det. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Okej, har både bott på tiergarten och lindenhof och jag bor hellre på lindenhof faktiskt. Gemytligare och trevligare på något vis, sov förbannat bra i de knarrande träsängarna dessutom
![]() _________________ Martin Nymberg |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 11642 besök totalt |