| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Personlig skyddsutrusning, hjälm, overall, skor mm
|
1704 besök totalt |
|
Tillfälle att köpa på sig skyddsutrustning i bra skick till rimliga pengar. Smart ide även för gatbilsåkare att ha rätt kläder...
SÅLD Peltor G6 storlek 62 (XL) i bra skick. Vikt 800gram Alltid körd med balaklava, luktar inte svett, är inte smutsig och sparsamt använd Pris: 1000:- Skickas ej SÅLD GA Nackkrage Rund med stöd i bra skick. Pris: 400:- Skickas ej Sparco mocca skor Storlek 45 FIA 8856-2000 Hela, rena och inte skadade på något sätt Skickas ej Pris: 600:- Sparco Sprint 6 Overall Storlek 62 (188-194 längd & 120/124 bröstmått) FIA 8856-2000/RS.006.01 2-lagersoverall Alltid körd med underställ, aldrig skruvat med den på. Hel, ren och inte skadad på något sätt Skickas ej Pris: 1200:- Något billigare vid köp av allt på en gång.
_________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Vad är det för tillverkningsdatum på skorna och overallen?
Vet att du skrev att du inte skickar dem, men det vore inte möjligt mot ett pristilläg och förskottsbetalning? Bor i Finland så att hämta funkar inte.
_________________ Per Sandvik MR2 AW11 -86 "Touge Special" Yaris SCP10 -00 Brukis Corolla KE11 -69 Starlet KP60 -80 Carina CA60 -81 |
||||||||
|
Re:
2006 på overallen, tror jag köpte den 2007 eller 2008. Jag har haft två overaller så den har inte blivit använd som "enda" overall. Skorna hade ingen märkning. Kan skicka även om jag såklart förutspråkar att du provar och är nöjd innan vi gör affär. Vet du något bra fraktbolag i så fall?
Yes! Mantorp är målet! _________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
[quote="Patrik Skoog"]
Jag tar den om du kan ta med den till Mantorp! Pm:a detaljer! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||||
|
Re:
[quote="Abbe o"]
Kan Patrik se till att jag får den innan lördag så tar jag med den till götet o ger den till Mattias som tar med den till Gävle så kan du styla lite här på vårkanten innan Mantorp Abbe! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
|
Re:
[quote="Johan Sjöström"]
Kannoners Johan! Kan ju alltid ha på mig den när jag lyrra Forza 4!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||||
|
Re:
Tack för hjälpen Johan och tack för affären Abbe. Allt packat ordentligt för att öka chansen för grejerna att komma fram i ett stycke. Vi vet ju alla hur Sjöström kör
_________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
Tack Johan, Patrik och Mattias!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||||
|
Re:
Nej lite surprise blir det allt men det är bara skoj! Och nu åter till annonsen med körafortosäkert saker! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
![]() |
SÄLJES
|
1704 besök totalt |