Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
M5e34 turbo vs Porsche 9ff @ björkvik
1519 besök totalt
Mikael B
Stockholm
Här sen Mar 2009

Trådstartare
från 50-270km/h ca. Startar på 2:an & kör 5:an ut, kör man 6:an ut blir det 340km/h . 1.4 bar laddtryck

http://www.youtube.com/watch?v=aAi_M-_VvMw&list=PLz1eRhB3MHjlzEyAb . . . .

964 whp M5E34 TURBO
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Alltså, sorry men det där - för mig - blir bara intressant först när man närmar sig en kurva och man inser att det går jääävligt mycket fortare än i en mer normalt motoriserad bil Alla har kul med det som man gillar bäst men 50-270 rakt fram.... näääää det triggar inte ett smack i mig. Två balla bilar tveklöst hursomhelst thumbs up thumbs up thumbs up Vill gärna se en film med endera bil på bana thumbs up thumbs up thumbs up

Stockholm
Här sen Mar 2009

Trådstartare
hehe såklart utgången blir annorlunda då Men själv är man acc-torsk

964 whp M5E34 TURBO
Citera
barre
Kalmar
Här sen Okt 2005

acc är fränt

MEN...& nu är jag väl medveten om att trådskaparen kanske rent av är den som kör den röda M5:an

det må vara fränt att köra ifrån en miljon-klassens sportbil, MEN medan dom sedan kör hem & ställer sina bilar & går in på kaffe så får du renovera motor....
Vad menar jag med detta?

Deras bilar har en garanti & en bra mycket längre livstid än våra garagetrimmade supersportbils-dödare...märk väl, jag skrev VÅRA

& precis som Magnus skriver....våra bilar är inte utan kompromisser & i fallet BMW:n så hängs den nog av föga lätt när det börjar svänga eller när det gäller 0-100 km/h på gatdäck & vanlig asfalt

Dock kan jag inte låta bli att hålla med om att det alltid är lika kul att köra ifrån 10 ggr dyrare bilar än det man själv har

Audi urquattro -85
Audi 80 GTE quattro -86
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004

Sjukt coolt Micke!

Släng upp en bild här i tråden på bakvagnen så Herrarna ovanför fattar hur bra den hookar med normala däck

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
Bilder o videos
M5e34 turbo vs Porsche 9ff @ björkvik
1519 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande