Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Fråga ang. filmer filmade från Ringen (in-car)
1811 besök totalt
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens
Trådstartare

och då menar jag filmer inifrån bilen. S.k. "förbjudna filmer."

Någon som vet ang. reaktioner från kompaniet som äger banan och så vidare.

Jag har lite skojsigt material på g, men andra kanske inte har samma referenser.

Tips tack!

johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

Nürburgring GmbH kan nog inte göra så mycket men om det är ngn förare som är känd så kanske det inte är så bra för dem.
Citera
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
OK.

De som filmas runt banan kan ju knappast skyllas. Och ser man inte bilen som det filmas ifrån så borde det alltså inte vara någon fara?

johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

Erik B skrev:
OK.

De som filmas runt banan kan ju knappast skyllas. Och ser man inte bilen som det filmas ifrån så borde det alltså inte vara någon fara?

Inte i min mening iaf.
Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002

Jag tänkte prova med sugklocka nästa vecka när vi är nere. Att man kan montera efter utsläppet alltså. Fel, jag vet det men det förbjudna lockar tyvär.

Herrarna Johan o Erik - är det inte så att det skall framgå namn och efternamn i ens signatur?

Stockholm
Här sen Nov 2002

Funkar det med sugklocka så kör man alldeles för sakta.
Citera
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

höfläkt skrev:
Herrarna Johan o Erik - är det inte så att det skall framgå namn och efternamn i ens signatur?

Chefen skrev:
om du på absolut inga villkor vill ha ditt fullständiga namn synligt så är det ABSOLUT minimum
med ditt förnamn plus initialen i ditt efternamn. Men då vill jag att du skickar ett PM till mig och
tydligt motiverar varför detta är så viktigt för just dig.
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Re: Fråga ang. filmer filmade från Ringen (in-car)

Erik B skrev:
Tips tack!

Kör!

Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Filmen ligger uppe nu:
http://www.rs6.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4112

Har en med en GT3 RS också, dock kör han inte sensationellt snabbt.

Andreas M

Här sen Maj 2004

Ny på att skriva
inlägg i forumet

höfläkt skrev:
Jag tänkte prova med sugklocka nästa vecka när vi är nere. Att man kan montera efter utsläppet alltså. Fel, jag vet det men det förbjudna lockar tyvär.

Jobbiga är väl när du kommer in i depå igen? Det är ju inte så kul att stanna på långa rakan för att plocka bort den. Depågubbarna har ju örnkoll när dom e på det humöret.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Andreas M skrev:
Jobbiga är väl när du kommer in i depå igen? Det är ju inte så kul att stanna på långa rakan för att plocka bort den. Depågubbarna har ju örnkoll när dom e på det humöret.

Nja, från Gantryn och in så har man väl tillräckligt med tid att riva ner den i handsfacket? Speciellt om man kör i "kylningsfart" typ, 80 km/h.
Det jag oroar mig mer för är de rullande funktionärerna på mc. Om de får syn på det står det nog någon i depåinfarten och väntar...

Här sen Maj 2004

Ny på att skriva
inlägg i forumet

BTG skrev:
Andreas M skrev:

Nja, från Gantryn och in så har man väl tillräckligt med tid att riva ner den i handsfacket? Speciellt om man kör i "kylningsfart" typ, 80 km/h.
Det jag oroar mig mer för är de rullande funktionärerna på mc. Om de får syn på det står det nog någon i depåinfarten och väntar...

Tänkte mest på höfläkt som sa att han skulle testa med sugklocka och förutsatte då att han skulle sätta den på utsidan av bilen. Har man den i bilen är ju inga som helst problem så länge man plocka upp den efter man åkt ut och plockar ner den innan man kommer in i depån.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Andreas M skrev:
Tänkte mest på höfläkt som sa att han skulle testa med sugklocka och förutsatte då att han skulle sätta den på utsidan av bilen. Har man den i bilen är ju inga som helst problem så länge man plocka upp den efter man åkt ut och plockar ner den innan man kommer in i depån.

Aha, utanför ja!
Det tänkte jag inte på... Hmmm, det blir ju säkert ballare bilder men frågan är hur långe kameran håller?

1811 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande