Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1811 besök totalt |
Fråga ang. filmer filmade från Ringen (in-car)
och då menar jag filmer inifrån bilen. S.k. "förbjudna filmer." Någon som vet ang. reaktioner från kompaniet som äger banan och så vidare. Jag har lite skojsigt material på g, men andra kanske inte har samma referenser. Tips tack! _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Jag tänkte prova med sugklocka nästa vecka när vi är nere. Att man kan montera efter utsläppet alltså. Fel, jag vet det men det förbjudna lockar tyvär.
![]() Herrarna Johan o Erik - är det inte så att det skall framgå namn och efternamn i ens signatur? _________________ Stefan Larsson |
||||
|
||||
Filmen ligger uppe nu:
http://www.rs6.com/forum/showthread. Har en med en GT3 RS också, dock kör han inte sensationellt snabbt. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Jobbiga är väl när du kommer in i depå igen? Det är ju inte så kul att stanna på långa rakan för att plocka bort den. Depågubbarna har ju örnkoll när dom e på det humöret. _________________ Andreas Mikulic |
||||
Nja, från Gantryn och in så har man väl tillräckligt med tid att riva ner den i handsfacket? Speciellt om man kör i "kylningsfart" typ, 80 km/h. Det jag oroar mig mer för är de rullande funktionärerna på mc. Om de får syn på det står det nog någon i depåinfarten och väntar... ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Tänkte mest på höfläkt som sa att han skulle testa med sugklocka och förutsatte då att han skulle sätta den på utsidan av bilen. Har man den i bilen är ju inga som helst problem så länge man plocka upp den efter man åkt ut och plockar ner den innan man kommer in i depån. _________________ Andreas Mikulic |
||||
Aha, utanför ja! ![]() Det tänkte jag inte på... Hmmm, det blir ju säkert ballare bilder men frågan är hur långe kameran håller? ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1811 besök totalt |