Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
2680 besök totalt |
Bmw M3 E46
Tänkte jag kunde bidra med en liten projekt tråd om min kärra. Bilen köptes i sommras men har redan lyckats få en del godis . Hösten/vinterns mekande har resulterat i detta: Nya bussningar i hela bakvagnen Camberstag Kw3 coilovers Pfc skivor Carbotech belägg fram och stoptech bak Nya mässingsbussningar i oken detta va gjort när jag köpte bilen: Stålomspunna slangar runt om Ground controll coilovers(vilka nu är bytta mot kw) Vorsteiner huv Vorsteiner Bagagelucka Cf Diffuser Det som återstår nu innan den ska ut är att lufta bromsarna och om det är någon som sitter på ett kompressor kit så släng i väg ett pm. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Emil Sundgren |
akul o se min gammla bil, de var helt org när jag köpte den men de e några år sen o några ägare imellan, va dock jag som monterade allt vorsteiner hade att erbjuda samt coils o bytte en del bussningar till tuffare o bromsslangar,bbs fälgarna osv
hur e skicket idag? jag vårdade den ömt me servicar o skicket va riktigt bra Ska bli kul o se vad du hittar på med bilen, skickade nåt pm till dig om du hade kvar m3 e30 me? _________________ ulf edgren |
jo den är ganska bra i skicket, kanske inte mint men tillräckligt bra för min smak.
ang m3 e30 så är det inget jag har ägt. planerna är inte jätte stora för bilen men hade varit skit kul med kompressor kit ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Emil Sundgren |
|
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
2680 besök totalt |