Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
793 besök totalt |
KÖPES: Mellanvägg mellan coupen och bagage E36 coupe
Som rubrik! Önskar köpa avgränsning mellan koffert och coupe i kolfiber alt aluminium. Tips mottages tacksamt! ![]() //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
Re:
Tack men nej tack Matz! ![]() Måste vara snyggt i coupen... ![]() //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
Re:
[quote="bmw_fredde"]Ring figge på 076-633 13 22 han byggde i kolfiber och glasfiber till mig å den ser sjukt bra ut! Han finns i Vadstena så är ju inte så långt ifrån dig! Så ska det se ut! ![]() EDIT: Har fått meddelande från Figge och han kan inte göra såna här jobb längre..... ![]() _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
Re: KÖPES: Mellanvägg mellan coupen och bagage E36 coupe
![]() _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
Jag gjorde en seriös form för 3 årsedan och tänkte göra några och sälja men tiden har inte funnits. Men nu blev jag lite sugen igen
![]() Kolla i min biltråd (sida 14 om inte länken fungerar) https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Där finns någon bild på min lösning. Jag la ner mycket tid på att inte bara göra en plan skiva utan en som följde formen på plåten i "hålet" till bagaget. Jag kan fixa en i glasfiber till dig. Bor ju nästan i Jönköping. Kolfiber ska jag kolla på men lovar inget nu. _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
793 besök totalt |