| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Använda: Någons Kraftiga mutterpuffra
|
2 besök senaste veckan (1664 totalt) |
|
Hej Behöver muttra av toppskruven på fjäderbena 2st. Någon som har en kraftig mutterpuffra med tillhörande luftförsörjning i norra Stockholm? Det krävs rejäla saker... Tar mig såklart dit grejorna/du finns. Ersättning kan utgå om behov finns. Jobbet tar max 5min med rätt grejor. Mvh Micke _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||||
|
Billiga el-pickor är oftast kraftigare än billiga luft-pickor. Inte svar på din fråga, men jag har klarat det mesta med en elpicka från Clabbe-O för typ 400. För mer moment har jag behövt gå upp på 3/4" luft-grejer eller 1/2" riktigtdyraotunga-luftgrejer.
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||||
|
Re: Använda: Någons Kraftiga mutterpuffra
Det gör jag med vanliga puffran å en rörtång i värsta fall. Tyvärr lite långt från storstan (35mil) _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||||||||
|
Jag har väl 3/8" på min puffra...klarar i princip ingenting. Behövs rejäla prylar
I värsta fall får jag köpa en el, bra att ha och jag kan slänga den värdelösa jag har idag. Tack f tipsen! _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||||
|
Har en entummare i verkstan, hittils har den inte gått bet på en skruv eller mutter. Rasslar bara till så lossnar även biffiga fastrostade M30... _________________ Roland Johansson |
||||||||
|
Re:
Berätta nu, ifall du behövde en mutterpuffra eller inte
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
|
Re:
Säger inget har jag inget sagt.
_________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||||
|
|
||||||||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera