Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1795 besök totalt |
SÄLJES: Volvo 940 T5 bygge
Hejsan nu ska jag sälja mitt bygge för att jag helt enkelt har för många projekt och hinner inte med. Allt är förberett för at reggningen ska ske så smidigt som möjligt! Den är till 98% komplett med alla delar som behöva för att slutföra jobbet. Motorn är en 225hk t5 från en 850 Hela kabelhärvan är uppmärkt och rensad. Nyservad med kamrem, spännrulle vattenpump mm Sitter kortat 960 tråg 960 motorfästen 760 krängningshämmare Specialbyggt insug med 3" spjällhus Alla tryckslangar och kopplingar som behövs Modifierad turbo 16t Ombyggt vattenrör Oljeretur/olja till turbo fixat Oljekylare 960 Oljesticka 960 Finns steg 3 chip att köpa till 960 kardan 960 termostat Mm har säkert glömt massor I priset ingår en original koppling och 960 m90h växellåda i bra skick Men om ni istället är intresserad så har jag ett special tillverkat svänghjul, 3 skivig tilton koppling i nyskick samt en omsvettsad zf låda som gått 14000 mil komplett med spakställ samt nyservad. men då blir det en helt annan prislapp! Bilen för övrigt är en original 940 GL från -91 helt original i chassi mm i brukskick! Har säkert glömt massor med saker!! Ps inga byten är bara intresserad av att sälja!! Pris med m90 låda 22000 Och utan m90 men med zf och tilton koppling mm 30000kr ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Wulff |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1795 besök totalt |