Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
4459 besök totalt |
SÄLJES: M3 Touring
Intressekoll Vill kolla om det finns något intresse på min bil pga. vill färdigställa min m5 e39 som banbil. M3 Touring -95 ursprung 320. Ej regg bes men har gått igenom sedan 2007 som den är. Skattad och besiktad, ej jag som byggt den. Googlat och ser ut som om ett trimmföretag i Skåne har byggt den 2007. Ser gärna att det är en entusiast som tar över som vill färdigställa de sista bitarna för att den ska se som en prototypbil. Gärna att man ställer ut den i framtiden så jag kan drömma tillbaka. Bud mottages, ej byten. http://www.garaget.org/?car=252258 _________________ Andreas Näsman |
||
Re: SÄLJES: M3 Touring
Jag har ägt den en period och fixat lite fix som fanns på den. Togs över och har säkert mekats med till höger och vänster ![]() Men bilen i min ägo var sjuktbra i drivlina och motor. Fanns dock rost lite här och där som gjorde att jag inte mäktade med... Det som är speciellt är att det är flyttgodspapper och även vid 900 HC på besiktning så sa muttrade besiktkillarna och fick släppa igenom den ... _________________ Rafael Litwicki 911 turbo rsr -72 *backdate* M3 E30 -87 *clean* |
||
Kul att höra att andra än jag har varit nöjd med bilen Själv har jag fixat en hel del på den bl a. Lackat om bilen hos en duktig lackerare som lackar många försäkringsjobb. Ser ut som om du har de fränaste bilarna idag också, bara drömbilar e30 s62 TACKAR ![]() _________________ Andreas Näsman |
||
Tackar, E30 S62 är ej klar, dock på G... tyvärr såldes 335 igår kväll ![]() Hade precis gjort roof rack delete på E91an och det blev SÅÅ snyggt. ![]() _________________ Rafael Litwicki 911 turbo rsr -72 *backdate* M3 E30 -87 *clean* |
||
|
||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
4459 besök totalt |