Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Banracingbilar
SÄLJES: M3 Touring
4459 besök totalt
adde78
karlstad
Här sen Feb 2013

Trådstartare

Intressekoll

Vill kolla om det finns något intresse på min bil pga. vill färdigställa min m5 e39 som banbil.

M3 Touring -95 ursprung 320. Ej regg bes men har gått igenom sedan 2007 som den är.
Skattad och besiktad, ej jag som byggt den. Googlat och ser ut som om ett trimmföretag i Skåne har byggt den 2007.

Ser gärna att det är en entusiast som tar över som vill färdigställa de sista bitarna för att den ska se som en prototypbil. Gärna att man ställer ut den i framtiden så jag kan drömma tillbaka.

Bud mottages, ej byten.

http://www.garaget.org/?car=252258

Kristianstad
Här sen Jun 2006

Riktpris på henne & hur långt har drivlina mm rullat?

Limhamn
Här sen Jun 2005

Re: SÄLJES: M3 Touring

adde78 skrev:
Intressekoll

Vill kolla om det finns något intresse på min bil pga. vill färdigställa min m5 e39 som banbil.

M3 Touring -95 ursprung 320. Ej regg bes men har gått igenom sedan 2007 som den är.
Skattad och besiktad, ej jag som byggt den. Googlat och ser ut som om ett trimmföretag i Skåne har byggt den 2007.

Ser gärna att det är en entusiast som tar över som vill färdigställa de sista bitarna för att den ska se som en prototypbil. Gärna att man ställer ut den i framtiden så jag kan drömma tillbaka.

Bud mottages, ej byten.

http://www.garaget.org/?car=252258

Jag har ägt den en period och fixat lite fix som fanns på den. Togs över och har säkert mekats med till höger och vänster
Men bilen i min ägo var sjuktbra i drivlina och motor. Fanns dock rost lite här och där som gjorde att jag inte mäktade med...

Det som är speciellt är att det är flyttgodspapper och även vid 900 HC på besiktning så sa muttrade besiktkillarna och fick släppa igenom den ...

Citera
adde78
karlstad
Här sen Feb 2013

Trådstartare

Kul att höra att andra än jag har varit nöjd med bilen
Själv har jag fixat en hel del på den bl a. Lackat om bilen hos en duktig lackerare som lackar många försäkringsjobb.
Ser ut som om du har de fränaste bilarna idag också, bara drömbilar e30 s62 TACKAR

Limhamn
Här sen Jun 2005

adde78 skrev:
Kul att höra att andra än jag har varit nöjd med bilen
Själv har jag fixat en hel del på den bl a. Lackat om bilen hos en duktig lackerare som lackar många försäkringsjobb.
Ser ut som om du har de fränaste bilarna idag också, bara drömbilar e30 s62 TACKAR

Tackar, E30 S62 är ej klar, dock på G...

tyvärr såldes 335 igår kväll
Hade precis gjort roof rack delete på E91an och det blev SÅÅ snyggt.

Citera
pizza
Västerås
Här sen Mar 2009

Åhhhh min gamla älskling!! FAN va jag saknar den..

Kul å se att hon lever

www.arosauto.se
Fredrik Lindblad
Citera
SÄLJES Banracingbilar
4459 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande