| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld: läsk/öl-kyl för törstiga garagemekare
|
6424 besök totalt |
|
Re:
Då ska jag se om jag kan organisera en hämtning..vilka tider funkar att hämta på vardagar? //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
Re:
PM skickat! _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
Hej Dude
Jag har försökt att köpa din läskkyl en längre tid. Första gången skulle du resa bort och höra av dig när du kom hem. När jag såg att den fortfarande fanns till försäljning skickade jag ett PM men inget svar. Hör av dig så kommer jag och hämtar det! 1200:- är jag beredd att betala! Classe _________________ Carmatic Racing Team Claes Gustafson |
||||
|
Re:
Det kommer en lastbil och hämtar det endera dagen, hans turer passade tyvärr inte denna veckan, men räknar med att han löser det under nästa vecka... Skicka över kontonr på PM, så kan jag betala i förskott! //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
Re:
Trodde du skulle höra av dig, när du kom hem :-D Jag kan ställa ut den på gården, så kan han hämta den när han vill _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Re:
Han har ditt nummer, så han ringer när han är på G. Jag hade hoppats på att han skulle fixa det denna veckan, men han fick inga stopp i rätt ände på stan den här veckan...men det kommer... //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
|
|
||||
![]() |
SÄLJES
Såld: läsk/öl-kyl för törstiga garagemekare
|
6424 besök totalt |