Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW 2002 Tii -73 M42b18 SÅLD!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
1 besök senaste veckan (50836 totalt)
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005

02or gör sig grymt bra på kort, din är inget undantag!
Ser fruktansvärt roligt ut! Näst sista bilden är klockren där passageraren verkar göra allt för att hålla sig fast...

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28407
Citera
Davve
Åby, Växjö
Här sen Mar 2005

Re:

Lagnelov skrev:
Davve skrev:
Nä men vad ballt! Var körde ni? Hojta till nästa gång så kanske man kan hänga på. Jag har fortfarande O**l-skrället kvar och jag plågar den mer än gärna.

Vi har varit och kört på Hjälmsjön i Örkelljunga, har väl varit lite olika nivåer på hur seriösa folket som har varit där har varit. Men måste säga att när "Hishults isracing" har varit där så har det verkligen varit toppen! Riktigt duktiga killar som verkar kunna det där med isracing på sina fem fingrar, dom har en egen sjö dom kör på vid Hishult med.

Tyvärr så tror jag knappt att det blir mer körning i vår på isen, vi hade 5 grader varmt igår och idag verkar det gå åt samma håll. Men det betyder att snart kan man ut och gasa på asfalt igen!
Ja plusgraderna har kommit till Småland också, det smälter fort nu. På tal om asfalt, undras om min bil är klar någon gång... Hur går det med M3'n då?

Citera
Lagnelov
Ekholma
Här sen Dec 2008

Trådstartare
Re:

gasekke skrev:
FAAAA* så kul! Nu vill jag hinna få ihop min 02a så den får smaka lite is den med.

Konstigt nog så har den inte byggt sig färdig ett enda dugg under tiden den stått och skämts i ett hörn i garaget

Jag kanske ska visa lite transformers filmer så kanske den börjar förvandlas

Frän bil!

Tackar Det är bara att börja skruva

Cadillac CTS-V 2009
Mitsubishi Pajero MK1 1989
Saab V4 T16 1974
Citera
Lagnelov
Ekholma
Här sen Dec 2008

Trådstartare
Re:

MickeM02 skrev:
02or gör sig grymt bra på kort, din är inget undantag!
Ser fruktansvärt roligt ut! Näst sista bilden är klockren där passageraren verkar göra allt för att hålla sig fast...

Tack Jo Johan försöker nog hålla sig kvar i stolen, ricardo stolen ifrån 70-talet är ju mer kult än praktisk

Cadillac CTS-V 2009
Saab V4 T16 1974
Citera
Lagnelov
Ekholma
Här sen Dec 2008

Trådstartare
Re:

Davve skrev:
Lagnelov skrev:
Davve skrev:
Nä men vad ballt! Var körde ni? Hojta till nästa gång så kanske man kan hänga på. Jag har fortfarande O**l-skrället kvar och jag plågar den mer än gärna.

Vi har varit och kört på Hjälmsjön i Örkelljunga, har väl varit lite olika nivåer på hur seriösa folket som har varit där har varit. Men måste säga att när "Hishults isracing" har varit där så har det verkligen varit toppen! Riktigt duktiga killar som verkar kunna det där med isracing på sina fem fingrar, dom har en egen sjö dom kör på vid Hishult med.

Tyvärr så tror jag knappt att det blir mer körning i vår på isen, vi hade 5 grader varmt igår och idag verkar det gå åt samma håll. Men det betyder att snart kan man ut och gasa på asfalt igen!
Ja plusgraderna har kommit till Småland också, det smälter fort nu. På tal om asfalt, undras om min bil är klar någon gång... Hur går det med M3'n då?

Skönt med vår!

Har du fått dina Coils ännu? Klart din bil blir färdig!

Jo, M3an händer det en del med... Ska försöka få till orken att uppdatera den tråden snart!

Cadillac CTS-V 2009
Saab V4 T16 1974
Citera
Davve
Åby, Växjö
Här sen Mar 2005

Re:

Lagnelov skrev:
Har du fått dina Coils ännu? Klart din bil blir färdig!

Jo, M3an händer det en del med... Ska försöka få till orken att uppdatera den tråden snart!
Nä, de har inte kommit än, fast de är inte försenade eller så, de kunde dröja in till mitten på mars. Som takten är nu (= obefintlig) får jag sikta in mig på att ha bilen körduglig 6 juni på mossen. Och varför ska jag bryta en tradition, mina säsongspremiärer brukar vara där...
Det är lite spännande med M3'n då man inte sett eller hört något på evigheter, så sätt fart med tråden!

Citera
Lagnelov
Ekholma
Här sen Dec 2008

Trådstartare
Såld till en trevlig och lite smått galen norrlänning som körde 120 mil enkel resa för hämta henne! Kmr att sakna henne, men allt har sin tid!

Cadillac CTS-V 2009
Saab V4 T16 1974
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Tack Simon för att jag fick chans att prova bilen under trevliga omständigheter, en upplevelse jag sent skall glömma!

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW 2002 Tii -73 M42b18 SÅLD!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
1 besök senaste veckan (50836 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande