| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan - Gatbilskörning - Mantorp 4 Maj är ÖPPNAD
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (16914 totalt) |
|
Re:
Nä, men boende på Sjögestad....tänkte jag testa denna gång iaf.! _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
|
Re:
Taget Har börjat hitta runt denna banan nu, och kan efter premiären av MSLS konstatera att den fortfarande går högervarv
Det håller förövrigt på att byggas och snickras på div. byggnader på området så vi får ev. ha lite överseende med "ursäkta röran, vi bygger om" |
||||
|
Re:
har du tappat bort mitt nummer ? ring så kommunicerar vi, enklare o snabbare än genom ett forum :-) |
||||
|
Re:
x2 p g av att SBF inte får fram licensen på två veckor till..
|
||||
|
Re:
Du behöver inte ha den fysiska licensen, det räcker om du t.ex. med din Smartphone loggar in på bilsport online och visar att din licens är aktiv |
||||
|
Re:
Jag håller tummarna för dig att det går bra och att du får ut och gasa som en tok
_________________ Rickard Wenngren |
||||
|
Re:
Jag har bokat bord på restaurang Gula Huset, Klostergatan 19 - för alla svängglada klubbkompisar! Bokat i Stefan Larsson kl 20.30 _________________ Stefan Larsson |
||||
|
Nån som passerar PEAN under morgondagen?
Behöver ha 8 belägg hämtade om dem finns i lager! MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
|
Re:
Jag passerar, Jönköping, borde väl inte vara så stor omväg ner dit? _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan - Gatbilskörning - Mantorp 4 Maj är ÖPPNAD
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (16914 totalt) |