Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 16894 besök totalt |
Re:
Nä, men boende på Sjögestad....tänkte jag testa denna gång iaf.! _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
Re:
Taget ![]() ![]() Det håller förövrigt på att byggas och snickras på div. byggnader på området så vi får ev. ha lite överseende med "ursäkta röran, vi bygger om" |
||||
Re:
har du tappat bort mitt nummer ? ring så kommunicerar vi, enklare o snabbare än genom ett forum :-) |
||||
Re:
x2 p g av att SBF inte får fram licensen på två veckor till.. ![]() |
||||
Re:
Du behöver inte ha den fysiska licensen, det räcker om du t.ex. med din Smartphone loggar in på bilsport online och visar att din licens är aktiv |
||||
Re:
Jag håller tummarna för dig att det går bra och att du får ut och gasa som en tok ![]() _________________ Rickard Wenngren |
||||
Re:
Jag har bokat bord på restaurang Gula Huset, Klostergatan 19 - för alla svängglada klubbkompisar! Bokat i Stefan Larsson kl 20.30 _________________ Stefan Larsson |
||||
Nån som passerar PEAN under morgondagen?
Behöver ha 8 belägg hämtade om dem finns i lager! MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
Re:
Jag passerar, Jönköping, borde väl inte vara så stor omväg ner dit? _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 16894 besök totalt |