| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Depågolv
|
2080 besök totalt |
|
Säljer grönt "depågolv" eller rättare sagt ihopklickade plattor av typen pergogolv 30x30 cm men just nu i större flak... ja jag vet att det inte är så jäkla hett med grönt men det är ju billigt iaf.... priset jag hade tänkt mig är 40kr/kvm har ungefär 200 kvm 070-6344007 rf_power@hotmail.com _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
Japp det har varit meningen att man ska kunna köpa dom kvadraten man behöver till sitt depåtält...
Har dock en som verkar vilja köpa allt här nu men ska se hur det blir och återkommer med besked till dig
Mvh _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
|
Haft en lite stressig helg här så inte hunnit svara riktigt till er men ska snarast räkna igenom läget med golvet och meddela er som är intresserade
_________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
![]() |
SÄLJES
|
2080 besök totalt |