| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Pirelli P-Zero 17" SÅLD
|
1505 besök totalt |
|
Jag har en uppsättning nästan helt nya däck till bland annat BMW 3-serie E9X. Det är Pirelli P-Zero Runflat i följande dimensioner: Fram 225/45-17 Bak 255/40-17 Passar bland annat Standard M-sportfälgen på E90. Just nu sitter de på fälg men om någon vecka skall de krängas av fälgarna för att ersättas med R-däck. Nypris ca 6500:- på däckonline. Prisidé 3000:- för allihop. Hör av er om ni behöver så snackar vi fram en lösning. _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
|
Re:
Runflat kräver inga speciella fälgar, dessa sitter på vanliga 8x17 och 8,5x17. Däcken har en kraftigare stomme som orkar hålla hjulet uppe även när det inte är luft i. Däcken har bara rullat gata. Jag vet faktiskt inte hur långt men de är i väldigt fint skick, som nya. _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
|
Re:
Ok, skall försöka ordna det under morgondagen. _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
|
Re:
Hej! Jag har mätt mönsterdjupet, det är 7,5 mm på framdäcken och 7 mm på bakdäcken. Här kommer en bild också: [/img]
_________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
![]() |
SÄLJES
|
1505 besök totalt |