Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Video: Driftingfilm från Dotz DriftBreak i helgen
1299 besök totalt
micke021
Västerås
Här sen Apr 2013

Trådstartare
Video:

Vi var och filmade drifting för första gången nu i helgen. Vore kul att höra vad ni tycker[/url]

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Trevligt klippt! Man blir sugen att köra thumbs up Jag hade önskat betydligt mer ljud från bilen i alla on-boardklipp. Men balansen mellan musik och ljud från banan när det är klipp "från bankanten" funkar finfint, lite brum och mycket gnissel thumbs up Mina två cent bara

Västerås
Här sen Apr 2013

Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Trevligt klippt! Man blir sugen att köra thumbs up Jag hade önskat betydligt mer ljud från bilen i alla on-boardklipp. Men balansen mellan musik och ljud från banan när det är klipp "från bankanten" funkar finfint, lite brum och mycket gnissel thumbs up Mina två cent bara

Håller med! Tyvärr blev ljudkvalitén rätt kass på de klippen men nästa gång ska de bli hur mycket brum och gnissel som helst =)

Malmö
Här sen Mar 2004

Trevlig! Jag håller med om att man blir sugen på att prova. Körupplevelsen är säkert helt hysterisk!
thumbs up

Västerås
Här sen Apr 2013

Trådstartare
Skip skrev:
Trevlig! Jag håller med om att man blir sugen på att prova. Körupplevelsen är säkert helt hysterisk!
thumbs up

Ja, har åkt med några svängar och de är helt sjukt så jag kan bara tänka mig hur de är när man sitter bakom ratten =)

Video: Driftingfilm från Dotz DriftBreak i helgen
1299 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande