| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 911 996 Carrera 4S -02
|
856 besök totalt |
|
Säljer min Porsche 911 996 Carrera 4S (C4S) Har haft den sedan 2011. Extremt bra skick, lackbehandlad, alltid handtvättad och regelbundet rengjord inuti. Den är svensksåld på export och sedan importerad av samma ägare. Sedan dess har det varit två ägare innan mig. bilen gick i Europa 2002-2009 som pendlingsbil till Sverige på somrarna. Serviceboken ifylld och allt gjort enligt schema. Under min tid har den bara gått några få hundra mil per år, men jag har bytt olja och bromsvätska innan varje säsong. IMS och RMS bytt i samband med kopplingen 2010/2011 vid ca 8500 mil. Nu på 9366 mil. Bilen är avställd i avvaktan på rätt köpare men såklart ställer jag på den för visning vid behov. Bilen har standard Carrera 4S utrustning med några tillägg. Standard är tex utökad läder, elstyrd stol med minne, xenonlampor, navi etc. Tillägg att lägga märke till: - aluminium inlägg på växelspak och handbroms - sänkt förarsäte från fabrik (kan ej efterbeställas! Ett måste om du är lite längre) - Porsche original sport avgassystem (ljudet är helt magiskt...) - taklucka - säkert något mer jag glömt... Bilen är helt original och inte ändrad på något sätt. Den har gått en halv vinter i Sverige innan min tid - inget jag ser några direkta spår av. Jag säljer den för jag vill ha en tidig 70-tals 911 istället och jag har inte plats för två i garaget...eller kanske en båt (inte bestämt). Viss Rejsa-rabatt kan såklart ges. Kom med förslag, jag är flexibel
_________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
![]() |
SÄLJES
|
856 besök totalt |