Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2257 besök totalt |
2013-05-25 Driftbash #2
Då har jag vart på min första driftträff! En väldigt välordnad träff, arrangörerna har full koll, och allt gick smidigt hela dagen, open pitlane på Gröndal mellan 09-17 och vid 14.30 bytte vi håll på banan ![]() Det går att drifta med en orginalmiata, men jag insåg efter en tur med polarens s14 att jag behövde lite mer effekt (tur att jag köpt en kompressor då ![]() Hade hur kul som helst, och kommer definitivt köra fler driftträffar! |
||
Noterade ett flertal gånger under dagen din framfart på banan och tycker det var en mycket bra insats med tanke på materialet du har att jobba med.
![]() Ska bli spännande att se hur det går efter uppgraderingen av släden. Mvh flaggführern @ greenvalley. _________________ ![]() Jimmy Gärling - Tävlingsledare/RaceControl "Kör ni så viftar jag med flaggorna" |
||
Kul att ni gillar! Det ger en dundermotivation
![]() ![]() ![]() Här är en film ifrån Jimmy, när han åker baklänges ![]() ![]() |
||
Ja, han hade en riktigt fin entry. Det var han och Halvarsson som utmärkte sig just i den kurvan när vi vände på banan under eftermiddagen.
![]() _________________ ![]() Jimmy Gärling - Tävlingsledare/RaceControl "Kör ni så viftar jag med flaggorna" |
||
Grymt snyggt kört. Jag litar för mycket på handbromsen. Lär rycka upp min mer nästa gång bara för att härma dig
![]() _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||
Jag spände oken. Och spände vajrarna. Sen ut på grusplanen utanför garaget och lyckades inte låsa hjulen. .. så jag hade lixom inget val
![]() Kanske petar på en hydralisk för det hade underlättat! |
||
Re:
Vissa bilar har värdelös handbroms. Ink min e36a. Åker hydralisk. Den är kung ![]() _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
2257 besök totalt |