| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Verkstad för H&R-kit?
|
1340 besök totalt |
|
Verkstad för H&R-kit?
Vilka stötdämparfirmor renoverar H&R-kit förutom Forza? Gärna i Stockholm eller Mälardalen. Kan ju skicka dämparna också. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
|
Re:
Det har jag inte, tack för tipset! Anledningen till det är egentligen för att jag har noll koll på vilka firmor det finns som pysslar med stötdämpare och då specifikt H&R (Bilstein). Känns som att det borde finnas någon mer än Forza. De få övriga jag hittat när jag googlat verkar bara pyssla med Öhlins. Verkstäder verkar lita på mun-till-mun-marknadsföring och tycka att deras webbsidor varken behöver innehålla någon information eller vara uppdaterade.
_________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
|
Re:
De har gått ca 4000 mil i min ägo och förra ägaren hann nog med ett gäng mil också. De är trötta, jag har inte sett några läckage. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Verkstad för H&R-kit?
|
1340 besök totalt |