| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Peugeot 205 delar/tillbehör ALLT SÅLT.
|
2826 besök totalt |
|
Hittade lite Peugeot 205-tillbehör i garaget som skall bort -Instrumentpanel, hel, utan repor eller sprickor -Framblinkers hela, inga repor & inga sprickor -Klarglas konverteringssats komplett -4st skitiga SPEEDLINE-fälgar 15x6" med tillhörande specialbultar 2 däck nästan nya Sava Intensa & 2 icke längre godkända Barum (195/50) Pris: bud gäller på allt kör Kalmar-Sthlm med jämna mellanrum & kan ta med PM Mail: martenssonb@gmail.com mobil: 073-319 69 15
_________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
||
|
_________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
||
|
Re:
Hjulen passar på många Puggar och Citroner. I princip alla 205, 309, BX etc etc. _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||
|
tjena.
berro lite på vad du tänktdig prismässigt för hjulen, men om buder är godtagbart så kan vi nog kasta med lyktorna för nästan gratis
VI hade fälgarna på en 205XS _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
||
|
ET på Gti-fälgarna är 18-19 & på VTS/Xsara får jag fram ET 18. Närmare än så kommer man nog inte
||
|
ptja, helst skulle vi gärna ta en Audi R8 i byte....oavsett utrustning & motor, men det kan anses lite orimligt
Ingen aning vad man kan begära för dessa fälgar, men tidigare uppsättningar här på rejsa har väl gått för ca 1500-2000kr _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
||
|
http://www.timeslive.co.za/Feeds/201
Inte riktigt min prisklass då jag eg bara behöver 4 fräscha sommardäck, funderar och återkommer om jag ändrar mig.
SÄLJES
|
2826 besök totalt |