| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: LAGER RENSNING !!! MASSOR MED FYND !!!
|
4 besök senaste veckan (4862 totalt) |
|
REA !!! Vi ändrar inriktning till att endast sälja AN nipplar & slang. Kanske hittar du nåt fynd såsom handskar från 128kr. www.flatoutperformance.se Med vänlig hälsning: Jesper |
|
Hej Niclas !!
Meteorvägen 1 i Staffanstorp (bredvid Statoil & Hukltens) Välkommen !! |
|
|
|
|
|
|
|
Hej Gustav !!
Tyvärr ser jag inga mail från dig ??? Har iofs fått ca 150mail på 2 dagar och kan ha missat dig. Maila mig ditt tele.nr så ringer jag på direkten. Maila på info@flatoutperformance.se Med vänlig hälsning: Jesper |
|
Hej Gustav !!
Måste ut o packa vidare. Har inte fått ditt mail med ditt tele.nr än ?? Med vänlig hälsning: Jesper |
|
|
|
|
|
Ursäkta för jag kluddar ner tråden.
Men jag beställde i Tisdags en mocca ratt från Flatoutperformance. Det har inte hänt något, utan orderstatus är bara "avvaktar". Såg nu även att ratten inte fanns kvar i er webshop. Har mailat utan svar. Finns det något telenr. man kan nå er på? Vill gärna reda ut detta. Så jag vet om ratten ens finns, eller om den är slut eller liknande. Eller om det är för jag inte betalat? För jag har svårt att förstå hur man ska betala. Är det överföring till erat konto eller faktura? _________________ Filip Glader |
|
Hej !!
Ingen fara alls, vi har inte hunnit hantera alla ordrar och tar bort produkter efterhand de tar slut. Tyvärr är alla rattar slutsålda. >Vi kommer inventera under morgondagen för att skicka ut status till alla ordrar vi har liggande. Tack för ditt tålamod. Med vänlig hälsning: Jesper |
|
Hej Ingemar !!
Vi jar en hel del kvar. Ska inventera och skicka ut status-mail. Med vänlig hälsning: Jesper |
|
|
![]() |
SÄLJES
|
4 besök senaste veckan (4862 totalt) |