| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Westfield Coilovers
|
968 besök totalt |
|
"Westfield" coilovers säljes. De är såklart gjorda av ett annat företag, men jag vet inte vilket. Sitter som standard på Westfields. Dessa satt på min bil då jag köpte den och är sparsamt använda. Säljes pga att jag fick en uppgradering i födelsedagspresent.
Inställbara i 50 steg. Tar 1,9" fjädrar. Länk till westfields hemsida: http://retweeter.co.uk/magento/index Säljes med fjädrar. Framfjädern är markerad som 350ft/pb 8" lång, men bakfjädern är tyvärr inte märkt alls. Den är 9" lång.
Finns i Norrahammar, strax söder om Jönköping. Pris: 2000kr. Svara gärna per email: torkelkristensson snabela gmail.com eller ring på noll sju två 5727909. _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||||
|
350 feet per pound, det låter jääätemjukt?
350 pounds (lbs) per inch låter mer normalt.
Det låter som du fick välja present själv... _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
|
Re:
Ja, just det, det stämmer.
Farsan ingår i teamet, du vet. Han vill också ha segrar.
_________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||||
|
Satt dom på när du körde på kullen så ser dom ut att kunna funka riktigt fint
Var och kollade närmare på bilen och språkade med din far när du inte var där, såg helt klart bra ut När kommer en tråd om bilen då?
|
||||
|
Re:
Tackar tacker. Biltråd? Joooo alltså.... jag... eeeh... jobbar på det.
Nä, på kullen satt de nya dämparna redan på.
_________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||||
![]() |
SÄLJES
|
968 besök totalt |