Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
2 besök senaste veckan (2380 totalt) |
Man behöver ju inte ta bort det, styrväxelns läge påverks ju inte av stagbytet, har själv gjort samma operation.
Då tror jag att du menar den där gummicylindern efter styrväxeln på väg till ratten?. _________________ Project 911: http://project911.luminasweden.com Pågående renoveringar: http://project911.luminasweden.com/resto/project_1/index.html |
nej jag tror han menar den lilla dämparen som sitter fast mellan styrväxeln och ett styrstag se bilden på min styrväxel!
kan bara tillläga att jag har tagit bort den utan att fundara så mycke över det än! ![]() kid eller beepbeep: nån av ni har väll ägt en porsche 930 satt det en sån här dämpare på den? ![]() _________________ jonny strand |
Det är nog bara att ta bort den o sparka den åt h-e, du vill väl ha en "svårkörd" tidig elva
![]() _________________ Project 911: http://project911.luminasweden.com Pågående renoveringar: http://project911.luminasweden.com/resto/project_1/index.html |
Aldrig sett den på G serie 911, mao 74-83 tror jag det var.
Tror mera på att det är på tidiga elvor den återfinns. Håller du i ratten så skall det vara inga problem tror jag, men lutande sittställning med apraka armar a'la Volvo 740 räsers , då får du nog problem vid ett gupp.... _________________ Project 911: http://project911.luminasweden.com Pågående renoveringar: http://project911.luminasweden.com/resto/project_1/index.html |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
2 besök senaste veckan (2380 totalt) |