| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerens Ascona B, BMW fälgar 13", 200sx coilovers
|
2244 besök totalt |
|
SÄLJES: Garagerens Ascona B, BMW fälgar 13", 200sx coi
För att slippa bli deprimerad varje gång jag går ner i garaget över att tiden inte räcker till just nu så säljs projektet iväg till bättre behövande! Ascona B Tank 400kr Baklysen org 300kr Baklysen tonade, mkt fina, har inte det orangea blinkersglaset utan är hel röda. 600kr Kylare 200kr Elhärva 1,9l aut, 200kr Vectra A M3 speglar med fästen olackade! Fina 300kr Opel Flash Scene tidningar 66nr. 500kr Bilder kan skickas på detta. Fälgar
13x10 (2st) 13x11 (2st) Gamla racingfälgar som sägs ha gått i Finland på 70 talet. Perfekta för tex historisk racing eller om du vill ha små breda fälgar som garanterat ingen annan har. Sitter Continental Sport Contact.... på nu med ca 5mm kvar. En är lackad röd, de andra är svarta men behöver färg 4500kr (ej prutbart, då har jag hellre kvar dessa rariteter!) Slotmags 4st 4/100 13" osäker på mått och annat då de finns på annan ort men kan kolla upp det vid intresse. 400kr
15"x8 4/114,3. Med odubbade vinterdäck på nu. Nåt av däcken är skavt men de har bra med mönster kvar (5-7mm). Osäker på märke "made in England" är det jag kan utläsa. Behöver lack och omvårdnad. 1500kr Vet inte et på nån av fälgarna.
Sportstolar "No-name" inte FIA godkända men oanvända:) Inkl glidskenor. Röda. 1000kr
3 Mätare, FK, Vatten, Olja, RPM 300kr
Ratt. 300kr 200sx
ISC Coilovers.http://www.isc-coilovers.com/coilovers.html 1499 AUS Dollars nya utan frakt! 5000kr
Ställbara övre bärarmar bak. 300kr
200sx undre bärarmar fram inkl bromsar med mera. Har äver torn om du vill svetsa i nån annan bil. 500kr Visst kan småsaker skickas men ser helst att det hämtas på plats. Jag kan leverera saker inom Södermanland och ibland även angränsande län. Vi kommer nog på en lösning där! Svara gärna med PM _________________ Roine Sevelin |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerens Ascona B, BMW fälgar 13", 200sx coilovers
|
2244 besök totalt |