| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Här pratas det Time Attack med tillhörande däcksparkning
|
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (14567 totalt) |
|
Spargrisen vändes redan ifjol...och i år blev den sönderslagen
Riktigt impad av Ahlin å hans '320' hrm...host, bra kört helt klart....the game is on
Men till Mantorp kommer även jag med fräschare däck....å däcksvärmare ![]()
_________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
|
Re:
Du vet väl att det är Kumho som gäller om du skall åka fort?!
(Annars kan du fråga herr Ahlin... )
Får se om jag inte kan få till det med ett TA-inhopp med den undermotoriserade Z-an på Knutstorp. Mantorp krockar tyvärr med SSM på Knutstorp.
///M Ps. Daniel - får du på 265:or runt om kan jag nog ha något för dig... Eller kanske 245/35 & 265/35 är bättre?
_________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||
|
Re:
Jo Kumhosarna är säkert snabbare...typ halva dan, sen är dom slut
Har velat köra 265 fram men det är rätt tajt, men 245 borde funka...skicka gärna PM på alla smygförslag du har
Dock är däckskontot sprängt för länge sen! Du är välkommen att visa din talang i TA....för oss som fortfarande letar spår
_________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
|
Re:
Lycka till med det. Vi kör inte när det är blött
Det var ju f-n vad det dansas regndans bland skåningar. Du umgås för mycket med bröderna Skoog
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Precis, vi kör inte i regn....har fullt upp med att torka bilen då!!
å spar på Khumosarna
Nja, tror inte dom håller så bra på just min bil...jag har ju tom. elhissarna kvar
(vet eg. bara vad Thomé sagt om dom) _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
||||||
|
Re:
Regn is da shit, då kommer talangerna fram
Enda sättet för skåningar att vinna
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Bäck om du gasar mer så tar däcken slut fort. Tro mig med 97 graders temp på Kullen i 19 varv
Martin blir glad han får sälja mer däck
||||||
|
Re:
Jo så är det säkert
Fast det är ju mindre problem i en E30 än i tyngre modeller På min bil var det höger bak som ökade tycket hela tiden
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re:
Haha, har liknande problem. Med kass väghållning så sladdar jag omkring och sliter vänster bakdäck istället för framdäck...
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
|
Re:
Det var udda! Johan har ditt "lyx paket" från fjollträsk kommit?
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Här pratas det Time Attack med tillhörande däcksparkning
|
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (14567 totalt) |