Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 14556 besök totalt |
Spargrisen vändes redan ifjol...och i år blev den sönderslagen
![]() Riktigt impad av Ahlin å hans '320' hrm...host, bra kört helt klart....the game is on ![]() Men till Mantorp kommer även jag med fräschare däck....å däcksvärmare ![]() ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
Re:
Du vet väl att det är Kumho som gäller om du skall åka fort?! ![]() (Annars kan du fråga herr Ahlin... ![]() Får se om jag inte kan få till det med ett TA-inhopp med den undermotoriserade Z-an på Knutstorp. ![]() ///M Ps. Daniel - får du på 265:or runt om kan jag nog ha något för dig... ![]() _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||
Re:
Jo Kumhosarna är säkert snabbare...typ halva dan, sen är dom slut ![]() Har velat köra 265 fram men det är rätt tajt, men 245 borde funka...skicka gärna PM på alla smygförslag du har ![]() Dock är däckskontot sprängt för länge sen! Du är välkommen att visa din talang i TA....för oss som fortfarande letar spår ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
Re:
Lycka till med det. Vi kör inte när det är blött ![]() Det var ju f-n vad det dansas regndans bland skåningar. Du umgås för mycket med bröderna Skoog ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Precis, vi kör inte i regn....har fullt upp med att torka bilen då!! ![]()
å spar på Khumosarna ![]() ![]() Nja, tror inte dom håller så bra på just min bil...jag har ju tom. elhissarna kvar ![]() (vet eg. bara vad Thomé sagt om dom) _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
Re:
Regn is da shit, då kommer talangerna fram ![]() Enda sättet för skåningar att vinna ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Bäck om du gasar mer så tar däcken slut fort. Tro mig med 97 graders temp på Kullen i 19 varv ![]() Martin blir glad han får sälja mer däck ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Jo så är det säkert ![]() Fast det är ju mindre problem i en E30 än i tyngre modeller På min bil var det höger bak som ökade tycket hela tiden ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Re:
Haha, har liknande problem. Med kass väghållning så sladdar jag omkring och sliter vänster bakdäck istället för framdäck... ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
Re:
Det var udda! Johan har ditt "lyx paket" från fjollträsk kommit? ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 14556 besök totalt |