| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Komplett Formel1 front hub & hjulmutter, BÄSTA BUD !
|
1991 besök totalt |
|
SÄLJES: Komplett Formel1 front hub & hjulmutter, BÄSTA B
Som rubriken säger. Säljer alltså en fram hub till en F1 bil ! Uprigth, stubbaxel & hjulmutter. Delarna kommer från Honda/Brawn alltså världsmästar delar ! Detta är ett väldigt unikt tillfälle, jag har aldrig tidigare fått tag på några hubbar och det lär dröja länge tills jag får tag på en igen. Så alla ni som har en F1 fälg hemma å vill ha det ultimata vägg fästet för den, här har ni chansen. Eller varför inte bara köpa ett nav för att ha som prydnad, detta är verkligen bilteknik i sin mest avancerade form. Skicka PM vid intresse, först till kvarn. Kan skicka med bussgods, eller så går det bra att hämta navet hos mig i jönköping. Pris, bästa bud !
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
|
Behöver få in lite cash till ett annat kul projekt, tar därför bort prislappen på navet & släpper det för bästa bud !
Skicka PM vid intresse !
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Komplett Formel1 front hub & hjulmutter, BÄSTA BUD !
|
1991 besök totalt |