Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1146 besök totalt |
2004-05-24 Bankörning med gatbilar på Sviesta 17-20
Hej! Är det nån som ska ut på Sviesta ikväll? Jag kommer nog att köra några lugna varv om det inte bestämmer sig för att regna... Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
Hej!
Ser ju ut som att det blir en lucka i de senaste dagarnas mulna och lätt regniga väder i kväll. Hoppas, hoppas! Måste man vara där kl 17.00 för någon genomgång eller så eller kan man komma in lite senare? Blir tight att hinna ner till 17.00 för moi... Annars ser jag gladeligen fram emot kvällens övningar! ( ![]() M.v.h. Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||
Re: 2004-05-24 Bankörning med gatbilar på Sviesta 17-20
Blir det med Saabeln?? Skall dit o kolla lite.. _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||
Re: 2004-05-24 Bankörning med gatbilar på Sviesta 17-20
Mjo, 924an ägnar sig bara åt pallbocksrejsing och torrbrytande än så länge! men till nästa helg bör jag ha fått ihop den pärlan också! ![]() Mvh Mangan, som tycker att vädret ser kalasbra ut! _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1146 besök totalt |