Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1314 besök totalt |
Tidtagningssystem
Vad skall man ha för tidtagningssystem; om man vill ta tid på upp till 25 bilar, och sedan ha möjlighet att snabbt kunna få resultatlistor, på enskilda och på samtliga, deltagare utskrivna? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
Re: Tidtagningssystem
AMB TranX260 ...... det jag har, har även ett AMB9200 system, båda finns för uthyrning inkl trådlöst resultatsystem , speakeranläggning mfl mfl tekniska finesser som SLC är helt ensamma om i Norden. |
||||
Re: Tidtagningssystem
Vad kostar det att köpa? Vad kostar det att hyra? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
Ice ...
Ett bas-system av TranX 260 kostar idag ca 250.000 har jag för mig..... mitt med alla tillbehör betydligt mera..... Hyra... helt beroende på var, vad och vem som hyr av mig. Men ring mig med uppgifter så meddelar jag direkt.... men helt klart så om man inte gör 10+ arrangemang per år så lönar det sig inte att köpa. MaZ ..... AMB 9200 systemet går att hyra närsomhelst.... dock då får man sköta det själv då (kräver lite upplärning) och då är det enbart tidtagnings-systemet. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1314 besök totalt |