Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Tidtagningssystem
1314 besök totalt
ice
Tokholm
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Tidtagningssystem

Vad skall man ha för tidtagningssystem; om man vill ta tid på upp till 25 bilar, och sedan ha möjlighet att snabbt kunna få resultatlistor, på enskilda och på samtliga, deltagare utskrivna?

Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt.
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

oj! Låter dyrt....

Här sen Nov 2002

Re: Tidtagningssystem

ice skrev:
Vad skall man ha för tidtagningssystem; om man vill ta tid på upp till 25 bilar, och sedan ha möjlighet att snabbt kunna få resultatlistor, på enskilda och på samtliga, deltagare utskrivna?

AMB TranX260 ...... det jag har, har även ett AMB9200 system, båda finns för uthyrning inkl trådlöst resultatsystem , speakeranläggning mfl mfl tekniska finesser som SLC är helt ensamma om i Norden.

ice
Tokholm
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Re: Tidtagningssystem

Fredrik - SLC skrev:
ice skrev:

AMB TranX260 ...... det jag har, har även ett AMB9200 system, båda finns för uthyrning inkl trådlöst resultatsystem , speakeranläggning mfl mfl tekniska finesser som SLC är helt ensamma om i Norden.

Vad kostar det att köpa?

Vad kostar det att hyra?

Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt.
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002

Går det att hyra samtidigt som ett SLC lopp körs?

BMW 330i -05
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Ice ...

Ett bas-system av TranX 260 kostar idag ca 250.000 har jag för mig..... mitt med alla tillbehör betydligt mera..... Hyra... helt beroende på var, vad och vem som hyr av mig. Men ring mig med uppgifter så meddelar jag direkt.... men helt klart så om man inte gör 10+ arrangemang per år så lönar det sig inte att köpa.

MaZ ..... AMB 9200 systemet går att hyra närsomhelst.... dock då får man sköta det själv då (kräver lite upplärning) och då är det enbart tidtagnings-systemet.

Allmänt banåkaforum
Tidtagningssystem
1314 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande