Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (2893 totalt) |
SÅLD: BMW 323 Ti M Sport i ovanligt bra skick!!
Bilen måste avyttras, har inte kört med den sen jag köpte den för ett par månader sedan...finns ingen tid helt enkelt! Nybes 20130610 utan anmärkning! Text kopierad från tidigare säljares annons: Track day BMW 323 ti Compact -00 ca 15700 mil. Dakargelb med stort M3-paket från fabrik - speglar, front lister mm Nybes UA! Karossen i bra skick, inga bulor men 11 år gammal - 4 ägare, dam på 60 år innan mig och en innan det - resterande bilhandlare. Ej lättad - körd mycket sparsamt senaste året, 1 gång på bana. AC funkar. Omlackad av Förenade Bil pga parkeringsskada på dörr, skärm och bakskärm. DTM blås på avgassystem Förändringar: Bilstein paket från Millway: Coilovers fram med nållager, justerbara topplagringar Bilstein stötdämpare med separat fjäder bak med monteringsdetaljer, topplagringar solida Broms: Mässingbussningar i bromsok Bromsok bak helrenoverade Bromsok fram genomgångna Stålomspunna slangar HEL runt om, bytt bromsrör under tank Pads, xp12 runt om Skivor, helt nya Brembo slitsade Inredning: Original. Hjul: BMW motorsport 17 x 7,5 - 4 st med sommardäck Dunlop. Hjulinställning gjord med tanke på bankörning av Euromaster, Lundavägen i Malmö. Ej monterat: M50 insug . Pris: 00 000:-, chassit kostade drygt 20 000:- och har bara "gått runt kvarteret" + renovering ok, skivor + belägg, ca 6 000:-...så priset är väl ganska bra tycker jag... Tyvärr inte dem bästa bilderna, kommer förhoppningsvis bättre bilder.. ![]() ![]() ![]() _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (2893 totalt) |