| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Wiechers bur M3 e30 (Såld) + 6p Sandtler-bälten
|
3996 besök totalt |
|
Har en full/hel-bur från Weichers Sport till M3 e30 med alla tillval (H-stag, Kryss och Dörr-stag) som jag inte har någon användning av längre då bilen är såld sedan en tid tillbaka. Den har lite märken här och var men är fullt funktionsduglig. Dörr-stagen är kortade någon cm för att passa bilen. http://img187.imageshack.us/img187/1 Har också 2 st 6p bälten från Sandtler över. http://img13.imageshack.us/img13/474 Kom gärna med bud! Buren är såld! _________________ Simon Möllefors Kör: M3 e30 -87 Körde: Mini Cooper -97 |
||||||
|
Re: SÄLJES: Wiechers bur M3 e30 + 6p bälten
Passar inte vanlig E30 ? _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Jag trodde inte det tills jag kollade Wiechers hemsida. Där finns bara e30 som val. Om det betyder att den bur jag har funkar till både vanliga e30 och M3an kan jag dock inte lova. Ska försöka kolla upp det i alla fall! _________________ Simon Möllefors Kör: M3 e30 -87 Körde: Mini Cooper -97 |
||||||
|
Re:
Gäller detta även om den är 2- eller 4-dörrars? Svaret jag fick från PPF var att den passar om det är coupe. Buren är gjord för el-lucka också. Antar att det inte funkar med manuell lucka. Bör också tillägga att det är en skruvbur och att man inte behöver kapa i instrumentpanelen. _________________ Simon Möllefors Kör: M3 e30 -87 Körde: Mini Cooper -97 |
||||||
|
Re:
Är det fair play att skicka sms med pris när det är Budgivning. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Tadaa, för oss som är lata =)
_________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -89 |
||||||
|
Har du några papper på buren från wiechers. vad är det för Fia nummer på bältena. Är det stor skillnad på buren för att den är till taklucka jag har inte det. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Buren är reserverad fram till måndag. Kollar upp FIA-nummer i eftermiddag och återkommer! _________________ Simon Möllefors Kör: M3 e30 -87 Körde: Mini Cooper -97 |
||||||
|
Re:
Buren är nu såld. Ett av bältena är godkänt t.o.m. 2013 och det andra t.o.m. 2014. De är knappt använda och är i nyskick.
Hoppas att du blir nöjd med buren! _________________ Simon Möllefors Kör: M3 e30 -87 Körde: Mini Cooper -97 |
||||||
|
Re:
Jag uppfattade det som att det var budgivning lämnade dock inte något bud då jag inte fått alla uppgifter om vad det var för grejor men sedan kommer det inga andra bud heller utan endast att är låst på kund. Som sms fått pris. Så hoppas att du är nöjd med priset. Jag behöver både bälte och bur så om det skötts på det sättet med bud så hadde jag lämnat bud på allt. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Re:
Fick ett bra bud över telefon och löste på så sätt en snabb och smidig affär. Nu har jag bud på 1500kr för båda bältena. Är du intresserad av dessa och lägger ett bud kan jag höra med dig innan jag släpper dom om bjuder högre? _________________ Simon Möllefors Kör: M3 e30 -87 Körde: Mini Cooper -97 |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
3996 besök totalt |