Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
7989 besök totalt |
SÄLJES: BMWE M3/ 3,2 ( 96a) SÅLD.!!
Som det står i rubriken ovan: Vill sälja min M3a, 3,2a sedan (fyrdörrars) . års modell 96. Estorilblå. 18000 mil Motor bytt vid 9000 mil, alltså har den gått ca 9000 . (den går mycket bra) ( Av en slump fick jag reda på att min mekaniker ägde min bil för ca 10 år sedan, då han köpte den vid ett motorras. Han bytte motor och körde den nåt år sedan såldes den vidare.) nya sommar däck sitter på. två uppsättningar slicks på fälg finns. Millway bussningar under hela bilen. Billstein Coilovers sitter på. perfekt på bana!! nyligen servad (stor service med allt vad det innebär, alla vätskor bytta mm) nya Carbotech belägg runtom, samt nya skivor. sedan slutet av förra sässongen. Sparco kopior / Skalstolar fram. Ny-acpump = fungerande ac.! Supersprint avgassytem. kattersättare. Skattad och bessiktad. Alla slitdelar utbytta så fort något gått sönder. jag har säkert glömt nånting,! Fel/skavanker på bilen: pixelfel på färddatorn.!! framspoilern är något bucklig på höger sida , jag köpte bilen i det skicket 2011 och har inte brytt mig om att byta eller laga den. två repor på höger dörrar ( att folk inte kan låta bli andras leksaker förstår jag inte.) Jag har använt bilen för 98 % bana. sedan jag köpte den år 2011. bilen går mycket bra.!! Inga skambud tack.!!! Pris: 75.000:- kr mailadress: kifa@paratussecurity.se mobil: 0767145010 ![]() ![]() _________________ kifah Alaaradji BMW M3 competition 2011.såld BMW M3 Limo 96. estorilblå, numera i Norge Audi RS4 sedan 2006. såld BMW Z3 coupe 01. såld porsche 996 : såld |
Nu kan det vara så att jag lagt ut den här lite fel ??
![]() Kan jag få hjälp att flytta denna tråd till banpreppade gatbilar..? Tack på förhand.! _________________ kifah Alaaradji BMW M3 competition 2011.såld BMW M3 Limo 96. estorilblå, numera i Norge Audi RS4 sedan 2006. såld BMW Z3 coupe 01. såld porsche 996 : såld |
Billigare vid snabb affär..!!
![]() ny bil på väg in , så denna måste hitta ny ägare.. MVH. K _________________ kifah Alaaradji BMW M3 competition 2011.såld BMW M3 Limo 96. estorilblå, numera i Norge Audi RS4 sedan 2006. såld BMW Z3 coupe 01. såld porsche 996 : såld |
_________________ kifah Alaaradji BMW M3 competition 2011.såld BMW M3 Limo 96. estorilblå, numera i Norge Audi RS4 sedan 2006. såld BMW Z3 coupe 01. såld porsche 996 : såld |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
7989 besök totalt |