| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Varv o hastighetsmätare..Porsche 930
|
1149 besök totalt |
|
Det är så jag har ett problem,det är så att båda min varv o hastighets mätare funkar inte på min Porsche 930... Har någon tips på hur man kan felsöka lättast eller var man kan göra för kunna åtgärda det...Eller någon billig firma som ev kan laga om det nu är klockorna som är trasiga... Alla tips är bra...Har ni bilder på hur ni ev har löst detta problem kan vara till oerhört stor hjälp... Tack på förhand Mvh //Jimmie _________________ Jimmie Lundin Tack till JE Balans & Motor |
||
|
Nej dom dog inte samtidigt.. varvräknaren har inte funkat så länge jag ägt bilen.. o hästighetsmätaren gav upp efter man renoverat låda o motor.. det kan inte vara något relä tro??
_________________ Jimmie Lundin Tack till JE Balans & Motor |
||
|
Nej dom dog inte samtidigt.. varvräknaren har inte funkat så länge jag ägt bilen.. o hästighetsmätaren gav upp efter man renoverat låda o motor.. det kan inte vara något relä tro??
||
|
Re:
Det här är på ren spekulation... På min 944 sitter hastighetsgivaren i växellådan, det kan inte vara så enkelt som att kontakten aldrig sattes när man renoverade motor/låda eller att den har hoppat ur? _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
|
Nej sådan tur har man inte varit o kollat.. för funkade första milen sen dog den bara..Nu när man Efi konventerat bilen vill man ju få koll på det med
||
|
Nej sådan tur har man inte varit o kollat.. för funkade första milen sen dog den bara..Nu när man Efi konventerat bilen vill man ju få koll på det med
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1149 besök totalt |