Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Ringenresan 18-23/5 i bilder!
<<   1, 2
3757 besök totalt
Nicke_1
Stockholm
Här sen Maj 2003

Lotus Samuel skrev:
Sörpan skrev:

Vad i hela friden har han i fronten? (Dessutom ser det ut som om han har förstört en M3:a... )
http://attitude.mine.nu/bilder/samuelM3GT/ringen0504/bilder/pages/IMG_ . . . .

om det va en M3:a från början är jag osäker på. Men varför han inte fick plats med luftfiltret i motorrummet beror på att det satt en V8:a i med kompressor. Snygg är den inte. Men den lär gå nåt vansinnigt.

Såg bilen spinna iväg från Ring Racing torsdags kväll. Uwe och Meino lät meddela att den ger 800 Nm... Vilken sjuk bil

BMW M3 E92 -10
Citera
Samuel S
Småland
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Kul att så många tycker om bilderna!

Jag har censurerat lite bilder på buckliga bilar som var med innan. Kanske är bäst så.

Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004

Samuel G skrev:
Kul att så många tycker om bilderna!

Jag har censurerat lite bilder på buckliga bilar som var med innan. Kanske är bäst så.

Vill du inte skrämma iväg folk från ringen?

Slåtte
Här sen Nov 2002

Lotus Samuel skrev:
Sörpan skrev:

Vad i hela friden har han i fronten? (Dessutom ser det ut som om han har förstört en M3:a... )

http://attitude.mine.nu/bilder/samuelM3GT/ringen0504/bilder/pages/IMG_ . . . .

om det va en M3:a från början är jag osäker på. Men varför han inte fick plats med luftfiltret i motorrummet beror på att det satt en V8:a i med kompressor. Snygg är den inte. Men den lär gå nåt vansinnigt.

Tack för förklaringen. thumbs up

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003

Mycket snygga bilder.

Stockholm
Här sen Maj 2003

Kul med alla bilder!
Tyvärr var ju inte min bil med på så många av bilderna, jag var väl ute på banan, eller stod på RingRacing

Provade på R-däck för första gången i mitt liv! Vilket grepp! otrolig känsla vid långa kurvor som tex. Aremberg och Bergwerk! Baksidan av R-däck fick jag uppleva på torsdagskvällen då jag klantigt nog körde upp på en curb vid Galgenkopf... Efter att ha åkt ut på landsvägen för att kyla ner mig själv och bilen noterade jag ett "skorrande" då man vred på ratten... Vad jag kunde notera vid själva påkörningen så lät det inte värre än vad som är normalt vid de curbsen som man "kan" köra på mellan Hedwigs Höhe och Wipperman...

Pös iväg till RingRacing där Uwe och Meino konstaterade att servooljan börjat läcka ut och att det inte fanns något tryck i behållaren... Trycket i servobehållaren blir ju en aning högre vid de krafter som R-däcken medger, meddelade dom... Lämnade bilen i deras vård och fick skjuts av JohanN (stort tack för hjälpen Johan!! )

Dagen efter fick man tag på en servoslang/rör från en M3 3.0 som hade samma kopplingar. Denna monterades och jag kunde vara på banan lagom inför öppningen av densamma på fredagen! thumbs up Måste säga att snubbarna på RR är otroligt bra att ha att göra med!

R-däcken samt nya Pagid RS-19 (bak) monteras vid Pension Diana, innan dagens körning på Nordschleife.

Servon har lämnat in... Byte på RingRacing. rejsa.nu kändis i bakgrunden, samt dennes bil

Gummislangen har inte lossnat ur metallhållaren,
den har spruckit just vid koppingen...

Curben som är boven i dramat!! (Eller är det kanske föraren som hade ofoget att inte hålla sig i från curbsen?! (BTW, banan var för övrigt stängd då bilden togs!)

28 varv hanns med under helgen, totalt 58 varv hittills i år! Har därmed precis gått break-even på att köpa årskort!

BMW M3 E92 -10
Citera
Daniel Ene
Gubbängen
Här sen Jun 2003

Ringenresan 18-23/5 i bilder!
<<   1, 2
3757 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande