Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Skoda Octavia 1,8T -01
350 besök totalt
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003

Trådstartare

Har en bil till salu.
Pga ändrade familjeförhållanden måste bilen säljas och jag har inte längre behov av bilen.
Detta tillsammans med för många fordon så blir denna till salu.
Behöver kunna köpa mer delar till projektbilarna!!!

Det är en Skoda Octavia 1,8T.
Motorn är av motorkod AUM vilket är en senare modell av 1,8T , det är 150hk. Samma grundmotor som i Skoda Octavia RS.

Det sitter fungerande AC i bilen som blåser kallt även varma sommardagar. Det är är Elegancepaket i bilen vilket innebär sportstolar och andra komfortdetaljer , justerbar förarstol i höjdled samt justerbar ratt. Det är mörkgrå inredning i bilen. Det finns dragkrok.

Årsmodell 2001 fick ett nyare utseeden i front och smådetaljer.

Bilen är i bruksskick.
Ingen rosthög men det finns mindre skavanker. Har just nu inte slagit om till 21.000mil , men strax under detta har den gått.

Bilen är nybesiktad , men besiktningsperioden börjar i augusti. Pga jag har annan bil så har bilen varit avställd fram till nu och säljes likvärdigt.

Bilen kan fås med sommardäck på Skoda RS orginalfälgar , 225/45-17". Bilen har även fina vinterdäck på orginalfälgar skoda 15".

Vid service och byte har endast Skoda Orginaldelar använts när något blivit bytt eller servat.

Bytt lamdasond.
Bytt avgasklammer/skarvdel.
Bytt krängningshämmarbussningar.
Bytt krängningshämmarstag.
Bytt vattenpump.
Bytt löphjul.
Bytt spännare.
Bytt Kamrem.

Bilen är nyservad.
Mobil1 helsyntet olja och orginalfilter.
Ej longlife!

Vid service har datorn lästs av med VAG-verktyg och nollställts. Full historik med endast 1st tidigare ägare privat och 1st ägare via leasing första året. Denna hade ägt bilen fram till inbyte hos bilhandlare där jag köpte den.
Olja , filter och tändstift.
Bytt bromsvätska.

Vill inte ha byten.

Blocketlänk: http://www.blocket.se/vasterbotten/Skoda_Octavia_1_8T_48102691.htm?ca= . . . .

350 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande