Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 6184 besök totalt |
2013-07-19 LMS "Provapå bankörning" Sviestad
Ska försöka klämma in ett Sviestadbesök den 19'e trots att det är semestertider. ![]() Fler som har liknande funderingar? ![]() |
||||
Re:
Ska vara heldag 9-16 vad jag förstår. http://www6.idrottonline.se/Linkopin (Såg att det står kvällsträff i rejsakalendern, men det är nog fel... ska rättas till...) |
||||
Hmm, tidigare var LMS hemsida omöjlig att navigera på grund av informationsstrukturen. För att lösa det problemet verkar man ha lagt in samma informationsstruktur i en annan motor... Yaay!
Med andra ord fortfarande helt omöjligt att hitta något... ![]() Så jag instämmer i frågan, kvällsträning eller heldagsevent? Edit: För långsam. Tack Lars! :-) _________________ Björn Ek AlfaRomeo Alfetta 1976 Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia |
||||
Ska hämta bilen på hackeforsbil vid sviestad den dagen.
Rdäcken sitter ju redan på så vore ju dumt att inte ta några varv då ![]() Hur funkar det, måste man föranmäla sig och betala innan? Eller e det bara att dyka upp? Besiktningstider? |
||||
Re:
Har alltid varit dyka upp och betala på plats som gällt tidigare iaf. Jag TROR att de släpper in på banan med typ halvtimmes intervall och gör besiktingar så löpande som de kan. |
||||
Det är bara att komma under dagen. vi släpper över när det går eller med halvtimmesintervall om det är väldigt mycket bilar och besiktar löpande.
Betalning sker på plats efter besiktning, vi tar kort. _________________ Niklas Jonsson Billös och klubblös ![]() |
||||
|
||||
Nu "felinfon" i rejsakalendern om att det skulle vara kvällsträff borttagen... 9-16 är det alltså som gäller.
![]() |
||||
Hmm... Detta skulle vara kul, det var länge sedan jag tog mig ut på en bana nu.
Men en fråga till er mer erfarna, är man helt i vägen och bara ett irritationsmoment vid dessa körningar om man kommer med en helt standard bil (Honda Civic -04) 1250kg/110hk? Har just nu ingen roligare bil än så.... |
||||
Efter 30km provkörning idag så bestämde jag mig för att jag kommer på fredag!
![]() Hoppas den nyare motorn hänger ihop hela dagen! ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Re:
http://www6.idrottonline.se/Linkopin |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 6184 besök totalt |