Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1942 besök totalt |
2013-07-11 Kvällsträff Gröndal Eskilstuna
Premiär för min del att besöka Gröndalsbanan! https://rejsa.nu/bana_info.asp?grond Stor tack till Cenneth, Yvonne och alla andra som gör detta möjligt! Banträff i närheten av Stockholm två gånger i veckan! ![]() Det var verkligen en gemytlig träff, det varvades gatbilspass och lite driftingpass vilket fungerade helt exemplariskt. Inte en enda gång när jag var ute och körde låg det något skräp från driftingpassen ute på banan. Kanoners. Och skitkul att kolla på driftingen dessutom ![]() ![]() ![]() Jag hade skitkul ändå även med framhjulsdrift och lite seg Twingo ![]() Som bonus fick jag åka med i den i mina ögon helt underbart fantastiskt dräggelsjukt härliga "Buggatin" som synts i trådar här på Rejsa tidigare. Vilket bygge den där är ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sen fick jag åka med i drftingbil, en gul BMW E36. Stort tack för turen, men ska jag vara helt ärlig så ville jag gärna slänga ut dig som körde och köra själv, hahahaha! Bilen kändes väldigt lättkörd (känt från passagerarstolen då ![]() Ser fram emot lite bilder, det var många på plats som fotade ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Det va riktigt kul med så mycket folk , nu verkar de dock vara slut på driftingen dessvärre =/
|
||
Re:
Det får jag verkligen hoppas att det inte är slut på driftingpassen. Var mycket trevligt med blandningen! Problemet är att motorklubben som äger banan ställer lite krav på funktionärer och tävlingsledare när det ska köras drifting jämfört med gatbilspassen. Tror nog klubben och Cenneth kan få till en lösning som är realistisk och okej för båda ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1942 besök totalt |