| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Diverse trimdelar
|
1656 besök totalt |
|
Nu när jag köpt mig ett nytt projekt så blev det lite delar över. Volvo 940 grenrör med svetsad extern wastegate samt uttag för EGT. 38mm tial fläns. Planad T3 fläns. - 1300kr
ÄKTA Tial 38mm wastegate till ovan nämnda grenrör. 0.9 bars fjäder - 1100kr Precision 990cc spridare 4st - 1700kr Turbo B2G (Som en s200g fast avgashuset är fastsatt med vband istället för bultar) 54/56mm med slanganslutning till kompressorhuset samt adapter mellan turbons specialfläns och en 3 tum v-band svetsad av Ajdén. Oljereturfläns med AN koppling samt oljetryck in med AN4 och banjo. Slipp bygga och ta hem alla delar som behövs runtomkring turbon! - 3900kr Kan även sälja turbon löst för 3000kr
Portad 531 topp med urtagna förbränningsrum och bättre ventilfjädrar. Backcut slipning - 3500kr 8.5mm MSD tändkablar 5st svarta, mellan orginalspole och fördelare samt till alla 4 stiften från fördelaren. Gått 90mil - 500kr Uppgradering av Megasquirt1 eller MS2 V3.0 kort till Megasquirt3 CPU samt låda. Helt oanvänt då jag inte hann montera den. Bolt on, ger tillgång till SDkortsloggning samt fler funktioner i sprutet som riktig hantering av EGT med säkerhetsfunktion samt AFR safety t.ex - 2100kr VEMS EGT med amplifiern samt en display från Kjell&Co, lödd med kretsar för att kunna använda mätaren i bil, mätaren visar heltal i grader- 700kr http://www.kjell.com/images/Product_
VEMS Laddtrycksstyrning, skickar med en kontakt med en liten kabelstump på också - 300kr
Delarna finns i södra stockholm men kan skickas. 0732430309 michael.bjalvik(på)gmail.com _________________ Michael Bjälvik |
![]() |
SÄLJES
|
1656 besök totalt |