| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Gula koni fram e30, M52 kamaxlar bryggor lyft. m.m
|
1261 besök totalt |
|
Har ett par gula koni att sälja, för e30 51mm ben. inte körda mycket med, byttes rätt omgående efter ca 10 mil på isen och 5 mil på gata, bilen blev för låg (bmw 02 m. M50). de bör vara i väldigt bra skick, men det syns att de varit moneterade och det syns att de stått en stund på den gula dämparkroppen. kan lägga upp bild snart. justeringsratt medföljer. 120 mm slaglängd, så det är låga stötdämpare bäst för asfalt & säkert lite bana tusen spänn vill jag ha för båda. frakten betalar du
Edit: har även 33mm lyftare, ventilfjädrar, retainers, knaster, kamaxelbryggor, kamaxlar från en m52b25 enkelvanos, är mig veterligen samma som m52b28 samt m50b25 vanos. Något överfall/lager var lite repigt när jag kollade. Är väl standard på dessa motorer vad jag förstått, motorn gick fint innan den togs isär. Vill ha 500kr setet med båda bryggorna, 24 lyftare samt 2 kamaxlar. För fjädrar och retainers vill jag väl ha ett par hundra eller något. De är de koniska fjädrarna. Ventiler från samma topp kanske också ska säljas, men det vet jag inte ännu. Bilder kommer på allt. Mvh
_________________ MVH |
![]() |
SÄLJES
|
1261 besök totalt |