| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Bortskänkes: BBS RK passande SAAB 9-5 - Sålda!
|
909 besök totalt |
|
Har fyra stycken 8*17" BBS RK passande till SAAB 9-5, lär väl passa fler bilar med samma bultmönster. Två stycken är något orunda, köpte dom i detta skick och tänkte låta nån firma trycka till dom men det har inte blivit utfört - nu tar dom bara upp onödig plats som jag vill ha till annat. De andra två är helt ok, det finns några kantstöningar på dom men för priset av gratis så prutas det inte. Däcken som ligger på är regummerade med några millimeter mönster kvar, dvs kanske duger att fisåka ner på byn med i sommar. Jag har kört med fälgarna på bilen, det gick att förnimma en viss obalans vid någon hastighet som jag inte kommer ihåg. Om det är nån som vill ha fälgarna är bara att komma och hämta dom annars åker dom till återvinningen. Prylarna finns i Hudiksvall och det går bra att PM:a.. //Thomas
_________________ Thomas Hållén |
|
Jag tar dem gärna, ska försöka hitta någon som kan hämta dem på plats eller om du kan tänkas skicka med bussgods mot ersättning?
Mvh Fredrik 076-3355601 _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
|
Borta!
Fälgarna går till Figgz. För protokollet, det är inte jag som är skyldig till antalet balanseringsvikter - de såg ut på exakt samma sätt när jag köpte dom. Tur att fälgarna är lätta så det kompenserar för vikterna! //Thomas _________________ Thomas Hållén |
![]() |
SÄLJES
|
909 besök totalt |