Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Däck för banåka
![]() |
3120 besök totalt |
Vilka säljer Kumho V70A?
Jag behöver ett par 225/45-17 Kumho V70A K90 (Hard) men hittar inte så mycket via Google. Någon som har tips på butiker, fysiska eller på nätet, som säljer Kumho V70A? ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
Re:
Har han någon webbsida eller ska jag skicka ett PM? _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
Re:
Nej, han har inte det längre även om vi är några som tjatar på honom att starta en igen. Du kan nå honom här: martin.gistell (at) telia.com _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
... och vara de jag handlar från, men tyvärr har de inga att beställa av. ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
www.mocomp.se säljer dessa
_________________ Johan Eriksson |
||||
Jag handlade av Martin på Wheelbase, en väldigt trevlig och pratglad snubbe som gav mig ett bra pris på ett par framdäck.
![]() ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||
Re:
Ja trevligare och framförallt pratgladare kille får man leta efter! ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
![]() |
Däck för banåka
![]() |
3120 besök totalt |