Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3601 besök totalt |
OSC - BMWSC på Anderstorp lördagen den 5 juni !!
Opel Sport Club inbjuder BMW Sport Club till bankörning på Anderstorp den 5/6. OSC har i ett mycket sent skede fått sina förutsättningar förändrade till det bättre och inbjuder därför medlemmar i BMW Sport Club till bankörning. BMWSCs styrelse beklagar det korta varslet, men hoppas att möjligheten att få köra en svårtillkomlig och stor bana uppskattas trots den korta framförhållningen. Anderstorp kommer nämligen att köras i sin fulla längd! ![]() Medlemsinformation: För dig som är medlem i BMW Sport Club innebär det att du som vanligt kommer till banan och checkar in. OSC, som sedan en tid är SBF-anslutna, kommer att vara arrangerande klubb men incheckning för SC-medlemmar görs hos BMWSC. Bankörningen ingår i medlemsavgiften för BMWSC-medlemmar. Incheckningen öppnar 8.30 och stänger 9.00. ![]() Catering: För den som vill erbjuds en fika och en lunch av rejält snitt till ett självkostnadspris på 100:-. En cateringfirma som anlitas av STCC-teamen kommer finnas på plats om de får tillräckligt med föranmälningar. Så den som är intresserad av att äta bra gör säkrast i att snarast anmäla sitt intresse till Jonas Jonsson i OSC: jonas@Opelsportclub.com (Det har jag gjort ![]() om du har eventuella frågor om träffen - posta här eller hör av dig: mikael@regnell.se Mer information om OSCs träff finns på: http://81.228.144.161/inbjudan%20And Välkomna! BMWSCs styrelse genom Micke Regnell ![]() www.bmwsc.com _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Vet ej exakt, OSC avgör. Men det borde väl bli 10.00-10.30? Rätt attack! Några varv borde hinnas med. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Faktiskt så är det ju hela Scandinavian Raceway som vi ska besöka den helgen, o inte bara vanliga Anderstorpslingan...
![]() ![]() Jag kommer själv att vara där, men då Kadetten inte är klar så kommer jag istället att hjälpa till med arrangemang kring träffen o kanske dra ut bruksbilen (omega 2.6) på ett par vändor! Cateringen har jag också bokat, gör det ni andra! Både lunch och fika ingår för pengarna! _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Detta är en banträff för medlemmar i Opel Sport Club samt inbjudna i Mazda-klubben, VW GTI Klubben, BMW Sport Club, Club Opel GT, Ronneby racingklubb, Ssi, Calibraklubben och norska Opel Motorsport Club. Vet ej om undantag göres, kontakta Jonas Jonsson (vars email är jonas@Opelsportclub.com). Han har hand om det, mer vet jag ej om denna fråga! _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Låter mkt kul med hela banan! Låter dock lite oroväckande med alla klubbar du precis räknade upp, blir det inte väldigt många bilar som kommer=långa väntetider mellan körningar Bra initiativ! BTG: inga andra roliga banträffar som BMWSC blivit inbjudna till? _________________ mvh Philip Lundh |
||||
Maccan! Vi får köra bruksbilsrace! omega MV6 vs. Omega 2.6..... ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Då kommer jag ju kränga av banan... ![]() Ser fram emot denna träffen mycket. Det kommer nog komma en hel del fina bilar. Norrmännen är ju helt galna så där lär vi nog få se en del skoj byggen! _________________ Marcus Marklund |
||||
Jag hoppas att jag kan komma, kanske får en omtenta på morgonen. i annat fall så ska jag ändå hem till vmo efter tentan så jag kommer ut och tittar på em iaf.
|
||||
Vi jobbar stenhårt på att få till mer än vad som idag syns i kalendern. Mycket hänger på vilka som är SBF-anslutna. Vi återkommer i frågan så fort det går! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Jag kommer också hoppas jag. Men med mitt flyt så är det väl nån som ska gifta sig den dagen precis som alla andra dagar när det är banträffar.
![]() |
||||
Låter bra! Ser fram emot fler körningar. _________________ mvh Philip Lundh |
||||
Dyker nog upp om inget oförutsett inträffar..
..det ska bli premiärturen för min 318is ![]() |
||||
Låtsas som det regnar när tjejen pratar - så kanske du slipper ett bröllop i alla fall ![]() Är oldtimers -medlemmar i BMWSC också välkomna? _________________ Stefan Larsson |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3601 besök totalt |