Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Gladracing i Knutans tecken, 1-4/8 2013: Anmälan öppnad!!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
28985 besök totalt
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Johan,

kontakta Patrik Skoog som håller i detta.

Här sen Apr 2005

Re:

Joan skrev:
Angående erbjudandet om att köpa overall, är det något som kanske skulle kunna gå att köpa på plats på knutan? Misstänker ju att dessa tillverkas på beställning, men ställer frågan i vart fall då jag börjat att uppgradera den personliga utrustningen..

Hej!
Overallerna tillverkas på beställning av Sparco i Italien, men ett mindre Svenskt lager finns. Om du mailar Filip enligt erbjudandet och anger storlek så kan det vara så att han kan ta med en dit alt att jag kan hjälpa till.

Stockholm
Här sen Sep 2004

Re:

Patrik Skoog skrev:
Joan skrev:
Angående erbjudandet om att köpa overall, är det något som kanske skulle kunna gå att köpa på plats på knutan? Misstänker ju att dessa tillverkas på beställning, men ställer frågan i vart fall då jag börjat att uppgradera den personliga utrustningen..

Hej!
Overallerna tillverkas på beställning av Sparco i Italien, men ett mindre Svenskt lager finns. Om du mailar Filip enligt erbjudandet och anger storlek så kan det vara så att han kan ta med en dit alt att jag kan hjälpa till.

Ringde Filip nu på morgonen och helt riktigt finns lite overaller hemma i Sverige. Så med lite tur löser jag detta nästa fredag. thumbs up

lund
Här sen Jan 2009

var hittar man erbjudandet om overaller? eller är det endast för bmwsc medlemmar!?!

Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Re:

Ola80 skrev:
var hittar man erbjudandet om overaller? eller är det endast för bmwsc medlemmar!?!

http://admin.getanewsletter.com/t/pm/410330712564/

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Ola80
lund
Här sen Jan 2009

tack johan, skall kollas upp!

Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Anmälan är nu stängd.

Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Kommer alla som har anmält sig (bankörning, tävling, utställning) så blir vi närmare 400 bilar.
Hur många exakt vet vi först nästa vecka när däckröken från BMW-bilar runt om i Sverige med Knutan som mål har skingrats.

Förhoppningvis blir det tryck i en och annan stuga under natten

Kävlinge
Här sen Nov 2002

Nu vet jag inte riktigt var jag skall vända mig så jag provar den mest aktiva tråden .
Hade planer på att komma över och besikta på fredagen så det är klart inför helgens race med PCSR, smidigt och bra för alla parter. Men kruxet är att jag kommer köra hem med bilen (för mig är det det smidigaste sättet att ta mig till banan), så frågan är om det är några bekymmer med det? Det brukar inte vara några problem men vill ställa frågan för att undvika bekymmer på plats.

Ultura
München
Här sen Jul 2006

Mycket bilar! Då kommer en fråga, det kommer ju inte gå att ha camping där vi brukar ha det känns det som, får man använda gräsplättarna bortåt idioten och där att sätta tält på?

Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Re:

Eddie Varvstopp skrev:
Nu vet jag inte riktigt var jag skall vända mig så jag provar den mest aktiva tråden .
Hade planer på att komma över och besikta på fredagen så det är klart inför helgens race med PCSR, smidigt och bra för alla parter. Men kruxet är att jag kommer köra hem med bilen (för mig är det det smidigaste sättet att ta mig till banan), så frågan är om det är några bekymmer med det? Det brukar inte vara några problem men vill ställa frågan för att undvika bekymmer på plats.

Incheckningen för gatbilar börjar kl. 08:30.
Incheckningen för utställningsbilar och besökande bilar börjar kl. 09:30.
Så se till att vara på plats innan kl. 08:00 annars lär du hamna i en lång kö som det blir svårt att "lotsa" dig igenom.

Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Re:

Ultura skrev:
Mycket bilar! Då kommer en fråga, det kommer ju inte gå att ha camping där vi brukar ha det känns det som, får man använda gräsplättarna bortåt idioten och där att sätta tält på?

Du kommer att få en översiktskarta under incheckningen.
Allt gräs på rätt sida armcoräcket är potentiellt en campingplats.

München
Här sen Jul 2006

Re:

Måns Ulveståhl skrev:

Du kommer att få en översiktskarta under incheckningen.
Allt gräs på rätt sida armcoräcket är potentiellt en campingplats.

Lär dock komma ner under fredagen, men det löser sig väl som vanligt :P, jag hade ju inte tänkt o slå upp tältet nere vid bäcken direkt, eller stora gräset efter krönet

Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Re:

Slå upp tältet i lecakulorna efter start/mål så kommer Sjöströmmarn på besök över en kopp kaffe

Der drüben
Här sen Dec 2002

Re:

Måns Ulveståhl skrev:
Slå upp tältet i lecakulorna efter start/mål så kommer Sjöströmmarn på besök över en kopp kaffe

Jag och starkman har ju mycket att prata om efter hans senaste resa ner till paradiset så det låter bra, nån minut efter första gatbilspasset kommer jag och alla ursäkter!

Tanken är att campingen skall vara där den alltid varit, första parkett och med lite tur finns det ström i plintarna om det kommer någon Porsche 918

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002

Re:

Måns Ulveståhl skrev:
Eddie Varvstopp skrev:

Incheckningen för gatbilar börjar kl. 08:30.
Incheckningen för utställningsbilar och besökande bilar börjar kl. 09:30.
Så se till att vara på plats innan kl. 08:00 annars lär du hamna i en lång kö som det blir svårt att "lotsa" dig igenom.

Jo, men vi som tävlar verkar kunna besikta redan fredag mellan 18-22 enligt tidsschemat. Jag tolkar ditt svar som att det nog uppskattas om min bil blir avklarad redan på fredagen

Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Re:

Eddie Varvstopp skrev:

Jo, men vi som tävlar verkar kunna besikta redan fredag mellan 18-22 enligt tidsschemat. Jag tolkar ditt svar som att det nog uppskattas om min bil blir avklarad redan på fredagen

Under fredagen lär du inte få några problem alls att komma in eller ut från Knutan så ja, fredagen är säkert bäst för tävlingsbesiktning.
Under lördagen är det bara smärtfritt om du tar din tävlingsbil in på Knutan innan kl. 08:00.
Efter kl. 08:30 börjar köerna av bilar som vill in.

Kävlinge
Här sen Nov 2002

Fetbra svar Måns thumbs up Tackar

Björnes
Skillingaryd
Här sen Apr 2005

Re:

Eddie Varvstopp skrev:
Fetbra svar Måns thumbs up Tackar

Att besiktiga på fredagen är en stark rekommendation då tiden på morgonen inte vill räcka till om alla kommer då. Tänk dock på att inte åka hem ock bygga om bilen över natten utan att säga till.

Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting
Vagnbok utf. Folkrace
Chefstekniker BMWSC
F.D. SerieTekniker ERC
F.D vagnboksutfärdare AR Cupen
Citera
Ultura
München
Här sen Jul 2006

Re:

Johan Sjöström skrev:

Tanken är att campingen skall vara där den alltid varit, första parkett

Tycker det låter som det kan bli trångt dock, frågan var dock mer om det är ok att använda gräsområden längre bort, är faktiskt lite halvjobbigt att ha tältet i sluttningen

Der drüben
Här sen Dec 2002

Re:

Ultura skrev:
Johan Sjöström skrev:

Tanken är att campingen skall vara där den alltid varit, första parkett

Tycker det låter som det kan bli trångt dock, frågan var dock mer om det är ok att använda gräsområden längre bort, är faktiskt lite halvjobbigt att ha tältet i sluttningen

jag ser inte hur det skulle vara något problem om du campar längre bort på gräset, bara du är på utsidan av staketet mot banan. Men trångt, ja kanske men det ser jag mer som gemytligt, förr i tiden var det bara camping som gällde

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Allmänt banåkaforum
Gladracing i Knutans tecken, 1-4/8 2013: Anmälan öppnad!!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
28985 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande