Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 28985 besök totalt |
Re:
Hej! Overallerna tillverkas på beställning av Sparco i Italien, men ett mindre Svenskt lager finns. Om du mailar Filip enligt erbjudandet och anger storlek så kan det vara så att han kan ta med en dit alt att jag kan hjälpa till. _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Ringde Filip nu på morgonen och helt riktigt finns lite overaller hemma i Sverige. Så med lite tur löser jag detta nästa fredag. ![]() _________________ Joh@n M@hlst3dt |
||||
Re:
http://admin.getanewsletter.com/t/pm _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Kommer alla som har anmält sig (bankörning, tävling, utställning) så blir vi närmare 400 bilar.
Hur många exakt vet vi först nästa vecka när däckröken från BMW-bilar runt om i Sverige med Knutan som mål har skingrats. Förhoppningvis blir det tryck i en och annan stuga under natten ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Nu vet jag inte riktigt var jag skall vända mig så jag provar den mest aktiva tråden
![]() Hade planer på att komma över och besikta på fredagen så det är klart inför helgens race med PCSR, smidigt och bra för alla parter. Men kruxet är att jag kommer köra hem med bilen (för mig är det det smidigaste sättet att ta mig till banan), så frågan är om det är några bekymmer med det? Det brukar inte vara några problem men vill ställa frågan för att undvika bekymmer på plats. ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Re:
Incheckningen för gatbilar börjar kl. 08:30. Incheckningen för utställningsbilar och besökande bilar börjar kl. 09:30. Så se till att vara på plats innan kl. 08:00 annars lär du hamna i en lång kö som det blir svårt att "lotsa" dig igenom. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Du kommer att få en översiktskarta under incheckningen. Allt gräs på rätt sida armcoräcket är potentiellt en campingplats. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Lär dock komma ner under fredagen, men det löser sig väl som vanligt :P, jag hade ju inte tänkt o slå upp tältet nere vid bäcken direkt, eller stora gräset efter krönet ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||
Re:
Jag och starkman har ju mycket att prata om efter hans senaste resa ner till paradiset så det låter bra, nån minut efter första gatbilspasset kommer jag och alla ursäkter! Tanken är att campingen skall vara där den alltid varit, första parkett och med lite tur finns det ström i plintarna om det kommer någon Porsche 918 ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Jo, men vi som tävlar verkar kunna besikta redan fredag mellan 18-22 enligt tidsschemat. Jag tolkar ditt svar som att det nog uppskattas om min bil blir avklarad redan på fredagen ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Re:
Under fredagen lär du inte få några problem alls att komma in eller ut från Knutan så ja, fredagen är säkert bäst för tävlingsbesiktning. Under lördagen är det bara smärtfritt om du tar din tävlingsbil in på Knutan innan kl. 08:00. Efter kl. 08:30 börjar köerna av bilar som vill in. _________________ BMW MC-klubben |
||||
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Re:
Att besiktiga på fredagen är en stark rekommendation då tiden på morgonen inte vill räcka till om alla kommer då. Tänk dock på att inte åka hem ock bygga om bilen över natten utan att säga till. ![]() _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||
Re:
Tycker det låter som det kan bli trångt dock, frågan var dock mer om det är ok att använda gräsområden längre bort, är faktiskt lite halvjobbigt att ha tältet i sluttningen ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||
Re:
jag ser inte hur det skulle vara något problem om du campar längre bort på gräset, bara du är på utsidan av staketet mot banan. Men trångt, ja kanske men det ser jag mer som gemytligt, förr i tiden var det bara camping som gällde ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 28985 besök totalt |